مرحله نخست عملیات «أبطال العراق» در مرز عراق، سوریه و اردن پایان یافت

فرماندهی عملیات مشترک عراق از پایان مرحله اول عملیات «أبطال العراق» برای پاک‌سازی الأنبار و مناطق اطراف آن در مرز عراق، سوریه و اردن خبر داد.
کد خبر: ۳۸۴۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸ - 14February 2020

مرحله نخست عملیات «أبطال العراق» در مرز عراق، سوریه و اردن پایان یافتبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، فرماندهی عملیات مشترک عراق در بیانیه‌ای از پایان مرحله نخست اجرای عملیات موسوم به «أبطال العراق» برای پاکسازی الأنبار و مناطق اطراف آن در مرز عراق، سوریه و اردن از تروریست‌های داعش خبر داد.

فرماندهی عملیات مشترک عراق همچنین اعلام کرد که در این عملیات از هواپیما‌های اف ۱۶ و دیگر هواپیما‌ها استفاده شده است.

طبق گزارش وبگاه «السومریه نیوز»، فرماندهی عملیات مشترک روز چهارشنبه از آغاز عملیات «أبطال العراق» برای پاکسازی الأنبار و مناطق اطراف آن در مرز عراق، سوریه و اردن از تروریست‌های داعش خبر داده بود.

از سوی دیگر «عبدالأمیر رشید یارالله» معاون فرمانده عملیات مشترک گفته بود: «پس از آنکه عملیات «إرادة النصر» اهداف مورد نظر را در سال ۲۰۱۹ محقق کرد، عملیات أبطال العراق بامداد روز چهارشنبه با دستور نخست‌وزیر و فرمانده کل نیرو‌های مسلح و تحت نظارت فرماندهی عملیات مشترک و نیز مشارکت فرماندهی نیرو‌های زمینی، فرماندهی عملیات بغداد، فرماندهی گارد مرزی و نیرو‌های وابسته به آن آغاز می‌شود».

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار