امام جمعه بوشهر:

نماینده مجلس اسلامی باید انقلابی باشد

آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» گفت: نماینده مجلس اسلامی باید انقلابی باشد و در قبال ارزش‏‎ها و آرمان‏‌های آن خود را کناره نبیند و پیشتاز دفاع از آرمان‎ها باشد.
کد خبر: ۳۸۴۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳ - 14February 2020

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مجلس قوی و کارآمد منجر به اقتدار نظام جمهوری اسلامی می‎شود.

وی گفت: چنانچه مجلس در تراز انقلاب باشد، بسیاری از موانع و مشکلات حل و پیشرفت و توسعه محقق می‎شود و در غیر این‌صورت کشور دچار چالش جدی خواهد شد.

صفایی بوشهری ادامه داد: از اولین ملاک‌‏ها برای یک نماینده مجلس ایمان به خدا، خدامحوری، خداناظری و خود را در قبال کار مسئول دانستن است و دومین ملاک نیز تقواست؛ زیرا باید بدون گناه باشد و دچار انحراف نشود.

امام جمعه بوشهر گفت: ولایت‎مداری نسبت به ولی فقیه از دیگر ویژگی‎های نماینده مجلس است؛ زیرا مشروعیت همه عنوان‏‌ها و پست‎ها در سایه این مهم محقق می‌شود.

وی ادامه داد: نماینده مجلس اسلامی باید انقلابی باشد و در قبال ارزش‏‎ها و آرمان‏‌های آن خود را کناره نبیند و پیشتاز دفاع از آرمان‎ها باشد.

صفایی بوشهری عنوان کرد: یک نماینده مجلس برای انقلابی بودن، باید مردمی باشد و مردم و انقلاب را هزینه خودش نکند و با شجاعت در برابر اربابان ثروت و قدرت، وظیفه و رسالت خود را به فراموش نسپارد.

وی تأکید کرد: نماینده مجلس همچنین باید در مقابل خط انحراف و اینکه افرادی که بخواهند آرام آرام موجب از بین رفتن ارزش‌های انقلاب شوند، ایستادگی کند.

صفایی بوشهری اظهار داشت: همچنین از دیگر ویژگی‌های یک نماینده شایسته، این است که در برابر آمریکا و حامیانش مقتدرانه بایستد و قاطعانه علیه آنها سخن بگوید.

وی افزود: ساده‌اندیشی است که کسی بگوید می‌خواهم با آمریکا باب مذاکره باز کنم؛ زیرا آمریکایی‌ها تنها به دنبال چپاول منافع ما هستند و این رویکرد در برجام پیشنهادی آن‌ها نیز به‌خوبی نمایان شد.

صفای بوشهری گفت: یک نماینده نباید تجمل‌گرا باشد و به دنبال منافع خود اطرافیانش نباشد، بلکه خدمت به مستضعفان را سرلوحه کاری خود قرار دهد.

وی افزود: مراعات اخلاق، تقوا، ادب و آداب نمایندگی مجلس توسط کاندیداها و حامیان آنها باید به‌صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

صفایی بوشهری همچنین با گرامیداشت چهلمین سالروز شهادت سردار سلیمانی و ۲۲ بهمن، از راهپیمایی پرشور و حماسی بوشهری‎ها قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار