آغاز رزمایش «گردان‌های بیت‌المقدس» در خورموج

فرمانده سپاه امام رضا (ع) با اشاره به آغاز رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس در خورموج، برنامه‌ها و اهداف این رزمایش را تشریح کرد.
کد خبر: ۳۸۴۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷ - 14February 2020

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «سرهنگ غضنفری» فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی امروز در آغاز رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس اظهار داشت: گردان‌های شرکت‌کننده در روز اول با حضور در کلاس‌های تئوری و عملی به تمرین تاکتیک‌های رزمی، دفاعی و امنیتی خواهند پرداخت.

وی گفت: بسیجیان حاضر در رزم شبانه شرکت می‌کنند و بعد از حضور در صبحگاه مشترک، عملیات دفاع از کوی و برزن و عملیات تأخیری و امداد و نجات را اجرا می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: افزایش توان رزم بسیجیان، حفظ و انسجام و آشنایی با سناریوهای دفاعی امنیتی و امدادی بسیجیان از عمده اهداف برگزاری این رزمایش است.

غضنفری افزود: در این رزمایش بسیجیان درکلاس‌های امداد و نجات، ایمنی و اقدامات تامینی، کنترل اجتماعات، مقابله با ناآرامی‌ها، ایست و بازرسی، دفاع از مراکز مهم، آرایشات موتوری شرکت می‌کنند.

فرمانده سپاه شهرستان یکی دیگر از برنامه‌های مهم این رزمایش را افزایش سطح بصیرت دینی و سیاسی بسیجیان دانست و ارتقاء آگاهی‌های سیاسی و بصیرتی را ازجمله اهداف این رزمایش برشمرد.

وی با بیان اینکه بسیج علاوه بر حضور در عرصه‌های دفاعی و امنیتی در عرصه‌های فرهنگی و جنگ نرم نیز حضور فعال دارد، گفت: قدرت نظامی و دفاعی بدون پشتوانه فکری و عقیدتی معنایی ندارد؛ لذا در این رزمایش‌ها علاوه بر افزایش قدرت نظامی و دفاعی به ارتقاء سطح معنوی، اخلاقی و بصیرتی بسیجیان نیز توجه ویژه می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار