دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء خبر داد؛

تغییر وضعیت مقاومت اسلامی از حالت پدافندی به آفندی/ هدف ما انتقام سخت از آمریکاست

حجت‌الاسلام «اکرم الکعبی» گفت: امروز مقاومت از حالت پدافندی به آفندی تغییر وضعیت داده است و اینک مسیر فرودگاه بغداد، راهروی ورود نظامیان آمریکایی به جهنم خواهد بود.
کد خبر: ۳۸۴۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۷ - 14February 2020

مقاومت از حالت پدافندی به آفندی تغییر وضعیت داده است/ هدف ما انتقام سخت از آمریکاستبه گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «اکرم الکعبی» دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء، عصر امروز (جمعه) در چهارمین کنگره بین‌المللی شهدای مدافع حرم و امنیت (فاتحین) که در سالن اجلاس سران اسلامی برگزار شد، اظهار داشت:‌ پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش، کمترین انتقام، پاکسازی منطقه از لوث وجود آمریکایی‌هاست.

وی افزود: در محور مقاومت عقیده‌ای مستحکم داریم و از استکبار جهانی نمی‌ترسیم، ما در مقاومت اسلامی برای حماسه‌ای بزرگ آماده شده‌ایم و غسل شهادت کردیم.

دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء بیان کرد: انتقام سخت از آمریکا هدف ما در جبهه مقاومت است و همه تحرکات زمینی دشمن را در پایگاه‌های آمریکایی رصد کرده و می‌بینیم. مردم عراق اخیرا در تظاهرات میلیونی شرکت کردند و به دنبال اخراج آمریکایی‌ها از منطقه هستند.

وی گفت: عراق اکنون در حال جنگی سرنوشت‌ساز و بزرگ عليه استعمارگران و اشغالگران است و این کشور امروز با حملات فریبنده قدرت‌های استکباری روبرو است.

الکعبی ادامه داد: آمریکا پس از آن‌که سرزمین عراق را اشغال کرد و نفت و ثروت آن‌ را به سرقت برد؛ مرتکب جنایاتی پی‌در‌پی در این کشور شد و حاکمیت آن را نقض کرد و اکنون نیز تلاش می‌کند که مردم را فریب دهد و به آن‌ها تلقین کند که عراق به نیابت از دیگران می‌جنگد؛ اما این تنها جنگ آن‌ها نیست.

وی تصریح کرد: همان‌گونه که جمهوری اسلامی ایران امروزه با استکبار جهانی وارد جنگ کرامت و عدالت شده تا عزت و عظمت خود را حفظ کند و آینده‌ای درخشان را برای ملت خود رقم بزند؛ ما نیز در عراق وارد جنگی عدالت‌طلبانه و سرنوشت‌ساز برای ازادی سرزمین‌مان، تحقق حاکمیت و حفاظت از ثروت ملت‌مان در برابر هیمنه استعمارگران شده‌ایم؛ بنابراین اکنون می‌بینیم که آمریکای شرور سیاست ایجاد رعب و وحشت را با قلدری تمام در پیش گرفته است.

دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء خاطرنشان کرد: ما باید راه حاج قاسم سلیمانی را ادامه دهیم و از محور مقاومت حمایت کنیم؛ امروز مقاومت از حالت پدافندی به آفندی تغییر وضعیت داده است و اینک مسیر فرودگاه بغداد راهروی ورود نظامیان آمریکایی به جهنم خواهد بود؛ این را به یاد داشته باشیم عراق سرزمین حسین بن علی (ع) و تجلی‌گاه نبرد حق علیه باطل است.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار