معاون دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین:

هدف از «معامله قرن» نابودی عزت امت اسلامی است

«شیخ حسن الدیهی» گفت: طرح آمریکایی معامله قرن، «جنایت قرن» بوده که هدف آن نابودی عزت و کرامت امت اسلامی است.
کد خبر: ۳۸۴۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶ - 15February 2020
هدف از «معامله قرن» نابودی عزت امت اسلامی استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از منامه پست، «شیخ حسن الدیهی» معاون دبیرکل جمعیت اسلامی الوفاق بحرین جمعه شب در سخنانی به‌مناسبت نهمین سالروز گرامیداشت قیام ۱۴ فوریه بحرین تحت عنوان «در مسیر پیروزی» اظهار داشت: بحرینی‌ها مطمئن هستند که در مسیر پیروزی قرار دارند.
 
وی بر خواسته‌های عادلانه و مشروع مردم بحرین تاکید کرد و گفت: بحرینی‌ها برای تحقق اهدافشان و دست‌یابی به مطالبات مشروع و قانونی خود، به روش مسالمت‌آمیز پایبند هستند.
 
معاون دبیرکل جمعیت اسلامی الوفاق در ادامه به نقش رهبری آیت‌الله شیخ عیسی قاسم در جریان قیام مردمی اشاره و از سخنرانی وی به‌مناسبت نهمین سالروز قیام ۱۴ فوریه بحرین تمجید و آن را غرورآفرین توصیف کرد.
 
الدیهی معامله قرن را جنایت قرن خواند و گفت: هدف از آنچه که از آن به‌عنوان معامله قرن نامیده می‌شود، نابودی عزت و کرامت امت اسلامی است، بنابراین باید آن را باطل دانست.
 
مراسم گرامیداشت نهمین سالروز قیام ۱۴ فوریه بحرین جمعه شب تحت عنوان «در مسیر پیروزی» با حضور برخی مسئولان نهاد‌های انقلابی کشور‌های عربی در بیروت پایتخت لبنان برگزار شد.
 
انتهای پیام/ 421
نظر شما
پربیننده ها