پوران درخشنده در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

شهادت سردار سلیمانی من را شوکه کرد/ «فرنگیس» را از دفاع مقدس خواهم ساخت

یک کارگردان از نگارش فیلم‌نامه‌ی یک اثر سینمایی با موضوع زنان در جنگ خبر داد و گفت: فیلم سینمایی «فرنگیس» درباره دفاع مقدس و با موضوع زنان در جنگ را خواهم ساخت.
کد خبر: ۳۸۴۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۰ - 17February 2020

شهادت سلیمانی من را شوکه‌زده کرد/ «فرنگیس» را از دفاع مقدس خواهم ساخت«پوران درخشنده» کارگردان سینما در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، با اشاره به شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: من در طول زندگی دوبار به‌شدت شوکه شده‌ام، اولین بار پس از مرگ مادرم و بار دوم شهادت حاج قاسم سلیمانی بود.

وی پخش سخنرانی‌های شهید سلیمانی از رسانه ملی را موجب وحدت جامعه دانست و گفت: حس و نگاهی که در چشمان شهید سلیمانی وجود داشت را در شخص دیگری ندیده بودم؛ لذا بااینکه سرداران دیگری برای ادامه راه ایشان وجود دارند، اما نگاه ایشان خاص بود.

این کارگردان سینما با تاکید بر اینکه همه اقشار در تشییع پیکر سردار سپهبد شهید سلیمانی حضور داشتند، تصریح کرد: شهادت آرزوی حاج قاسم بود اما از دست دادن ایشان واقعاً برای ما حیف بود.

درخشنده در پاسخ به‌سوالی درخصوص علاقه وی برای ساخت آثار سینمایی درباره دفاع مقدس گفت: من بسیار علاقمند به ساخت اثر سینمایی درباره دوران دفاع مقدس و جنگ علیه ایران هستم.

وی افزود: بخاطر علاقه‌ام به موضوع جنگ، فیلم‌نامه‌ای متفاوت را برای ساخت فیلم سینمایی «فرنگیس» آماده کرده‌ام که فعلا به‌دلیل عدم وجود بودجه ساخته نشده است؛ اما تلاش خواهیم کرد تا این اثر سینمایی تولید شود.

این کارگردان ادامه داد: هم‌اکنون قصد تولید فیلم «هیس پسرها گریه نمی‌کنند» را دارم و بعد از آن، پروژه فیلم «فرنگیس» را دنبال خواهم کرد.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها