فرمانده یگان فاتحین:

همه رزمندگان به دنبال گرفتن انتقام خون سردار سلیمانی هستند

فرمانده یگان فاتحین گفت: همه رزمندگان به دنبال گرفتن انتقام خون سردار سلیمانی هستند و این انتقام محقق نمی‌شود مگر با نابودی اسرائیل و خروج آمریکا از منطقه.
کد خبر: ۳۸۴۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰ - 15February 2020

همه رزمندگان به دنبال گرفتن انتقام خون سردار سلیمانی هستندبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «سید محمود هاشمی» فرمانده یگان فاتحین در چهارمین کنگره بین المللی شهدای مدافع حرم و امنیت که دیروز (جمعه ۲۵ بهمن ماه) در محل سالن اجلاس سران برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و یاد و خاطره شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت: مادران شهدا پیرو حضرت فاطمه زهرا (س) هستند و صبر و بردباری آن‌ها سبب پشتیبانی از نظام بوده است. همچنین همسران شهدا با صبر خود به انقلاب کمک کرده‌اند.

فرمانده یگان فاتحین بیان کرد: کنگره شهدای مدافع حرم که به میزبانی فاتحین برگزار می‌شود، محفلی است برای تقدیر از خانواده شهدا و خانواده‌هایی که از عزیزانشان گذشتند تا انقلاب اسلامی ایران و امنیت حفظ شود.

وی ادامه داد: همه رزمندگانی که پیرو مکتب فرمانده مجاهد سردار سپهبد قاسم سلیمانی هستند، به دنبال گرفتن انتقام خون شهدا به ویژه سرور شهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی می‌باشند.

هاشمی گفت: برای همه رزمندگان گرفتن انتقام خون شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم امری است واجب و این امر محقق نمی‌شود مگر با نابودی اسرائیل و خروج آمریکا از منطقه. این پیمان در جبهه مقاومت ناگسستنی است.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار