مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان:

مادر سردار سلیمانی فرزندی را پرورش داد که افتخار جهان اسلام شد

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان گفت: مادر سردار شهید «قاسم سلیمانی» با اقتدا و الگوگیری از حضرت فاطمه(س) فرزندی را پرورش داد و تربیت کرد که افتخار جهان اسلام شد.
کد خبر: ۳۸۴۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۳ - 15February 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، «فاطمه‌السادات حسینی» مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان شامگاه شنبه در آیین تجلیل از اسوه‌های صبر و مقاومت در کرمان با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی عزت نظام اسلامی و افتخار و مباهات دیار کریمان است، اظهار داشت: حاج قاسم سلیمانی عصاره مکتب فاطمی (س) و مکتب خمینی (ره) بود که با پرورش صحیح مادر به این درجه از انسانیت رسید و سردار سلیمانی در مکتب حضرت زهرا تربیت شده بود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان افزود: استان کرمان هنوز داغدار از دست دادن فرزند خود سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» است و از این داغ هنوز می‌سوزد و تنها چیزی که مردم کرمان را آرام می‌کند یادآوری این است که حاج قاسم در آرزوی شهادت بود و به آرزوی دیرینه خود رسید.

وی با تاکید براینکه وظیفه ما آشنایی با سیره حضرت فاطمه (س) و تربیت فرزندان خود با الگوگیری از حضرت زهرا (س) است، افزود: مادر سردار شهید «قاسم سلیمانی» با اقتدا و الگوگیری از حضرت فاطمه (س) فرزندی را پرورش داد و تربیت کرد که افتخار جهان اسلام شد.

مادر سردار سلیمانی فرزندی را پرورش داد که افتخار جهان اسلام شد

حسینی خطاب به مادران و همسران شهدا گفت: جنگ تحمیلی برای امثال ما تمام شد، اما برای خانواده شهدا تمام نشد و مادران شهدا در تربیت فرزندان و همسران شهدا در همراهی با شهدا نقش بی بدیلی در حماسه های دوران دفاع مقدس ایفا کردند.

وی در ادامه به ذکر خاطره ای از مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) در بیت‌الزهرای حاج قاسم پرداخت و گفت: مادر شهیدی از مشهد مقدس آمده بود و از حاج قاسم برای رفع مشکل فرزندش درخواستی داشت، حاج قاسم به این مادر شهید گفت: «شما الان در خانه مادرم حضرت زهرا (س) هستید، به او توسل کنید که این حضرت مشکل گشا هستند.»

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان تصریح کرد: حاج قاسم در آن جلسه خطاب به مادران شهدا و خانواده‌های شهدا گفت: «اگر می‌خواهید به وظیفه خود عمل کنید به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) گوش فرا دهید و هر آنچه ایشان فرمودند با جان دل پذیرا باشید.

وی بیان داشت: سردار سلیمانی درس ولایت پذیری و وحدت حول محور ولایت فقیه را به ما داد و وظیفه همه ما جاری کردن افکار و سیره حاج قاسم در زندگی و سرلوحه قراردادن کلام ولایت در زندگی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار