مدیر‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

تکریم از خانواده شهدا ترویج فرهنگ فاطمی و زینبی است

سردار «عباس یوسفی» گفت: تکریم و تجلیل از مادران، همسران و دختران شهدا ترویج فرهنگ فاطمی و زینبی است.
کد خبر: ۳۸۴۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۷ - 16February 2020

تکریم مادران، همسران و دختران شهداء ترویج فرهنگ فاطمی و زینبی است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، جلسه راهبردی چگونگی اجرای جشنواره‌های اسوه‌های صبر و مقاومت امروز در سالن جلسات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان برگزار شد.

در ابتدای جلسه سردار «عباس یوسفی» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ضمن پاسداشت روز زن و تاکید بر مقام مادر در دین مبین اسلام اظهار داشت: تکریم و تجلیل از مادران، همسران و دختران شهدا ترویج فرهنگ فاطمی و زینبی است.

وی افزود: بسیار خرسندم که با همت همکاران تلاشگرم در امور بانوان، جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت در چندین نقطه از استان در حال انجام است چرا که انتظار از خوزستان قهرمان نیز همین است که تنها به یک نقطه اکتفا نکند زیرا در هر کجای این جغرافیا که بنگری از خرمشهر و آبادان گرفته تا دامنه‌های زاگرس و بنادر جنوبی، همه مثل خاکریز اول دفاع مقدس برای این نظام و مملکت فداکاری‌ها کردند.

این مسئول گفت: دیشب وصیتنامه سردار سلیمانی عزیز را مطالعه می‌کردم که برادرانه و پدرانه در تکریم مادران و همسران شهدا تاکید کرده بود. مادران و همسرانی که باید بر حسب رسالت و وظیفه دینی و ملی تا زنده‌اند به پاس سال‌ها صبوری و تلاش و دعای خیرشان برای ملت و مملکت، مورد تجلیل و تکریم واقع شوند و این امر حداقل قدمی است برای پاسداشت مجاهدت‌هایی که شیر زنان میهن‌مان در طول 8 سال دفاع مقدس از خود به جای گذاشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار