علی‌عسگری:

برنامه‌سازی صدا و سیما برای انتخاباتی باشکوه/ مردم دشمنان را مایوس کنند

رئیس صدا و سیما از برنامه‌سازی رسانه ملی برای برگزاری شکوهمند انتخابات خبر داد و گفت: مردم با حضورشان در انتخابات دشمنان را مایوس کنند.
کد خبر: ۳۸۴۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷ - 16February 2020

برنامه‌سازی صدا و سیما برای انتخاباتی باشکوه/ مردم دشمنان را مایوس کنندبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «عبدالعلی علی‌عسگری» رئیس صدا و سیما در حاشیه هشتمین جلسه هیئت امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که صبح امروز (یکشنبه) در سالن قصرشیرین موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: دفاع مقدس نقطه عطف دوران تاریخ معاصر کشور و گنجینه عظیم ملت ایران است که فرهنگ غنی ما را شکل داده است.

وی گفت: دفاع مقدس موجب شد تا مقاومت کشور در عرصه‌های مختلف رقم بخورد و علیرغم اینکه کشورمان در گذشته در عرصه صنعت دفاعی یک کشور عقب‌مانده بود، مقاومت ما موجب شد که امروز صنعتگران دفاعی به محصولات و پیشرفت‌های زیادی برسند.

رئیس صدا و سیما دفاع مقدس را علت پیشرفت ملت ایران در همه جنبه‌ها دانست و خاطرنشان کرد: ما به‌عنوان رسانه ملی، برای حل مشکلات کشور باید بیشتر به این بحث بپردازیم و امیدواریم که بتوانیم بیشتر از گذشته گنجینه بزرگ دفاع مقدس را انتقال دهیم.

علی‌عسگری در ادامه به موضوعات مورد تصویب در این جلسه اشاره کرد و ادامه داد: در این جلسه پیشنهاد شد مستندی معتبر، رسمی و مجموعه‌ای را از دفاع مقدس طراحی کنیم و بسازیم تا نسل جوان و آینده منابع تصویری خوبی برای آشنایی با این نقطه مهم تاریخی کشور داشته باشند که این موضوع مورد تصویب قرار گرفت. صدا و سیما این مستند را با مشارکت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تولید می‌کند و امیدواریم این مستند بلند و تاریخی یک اثر مفیدی برای کشور و جوانان باشد.

وی به موضوع انتخابات هم اشاره و عنوان کرد: انتخابات یک نقطه بسیار مهم در تاریخ کشورمان خواهد بود. از ملت ایران، همه اساتید و صناف، کشاورزان و خانواده‌های بزرگ ایرانی دعوت می‌کنم که حق خودشان را از دست ندهند و در رای‌گیری شرکت کنند.

رئیس صدا و سیما بیان کرد: صدا و سیما هم با همه توان معطوف بر تولید برنامه‌هایی در ترغیب مردم خواهد بود و امیدواریم مردم با حضور حداکثری وارد انتخابات شوند؛ زیرا این موضوع، موجب مایوس شدن دشمنان و ساختن آینده بهتر کشور خواهد بود.

علی‌عسگری به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی درخصوص رشد اقتصادی کشور اشاره کرد و اظهار داشت: امیدواریم مجلس آینده نیز شتاب‌دهنده رشد اقتصادی کشور باشد.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار