رئیس عقیدتی سیاسی اطلاعات انتظامی مازندران:

حضور و مشارکت مردم در انتخابات تجلی مردم‌سالاری دینی است

حجت‌الاسلام «سید اسمعیل حسینی مازندرانی» گفت: حضور و مشارکت مردم در انتخابات، تجلی جمهوری بودن و مردم‌سالاری دینی قلمداد می‌شود.
کد خبر: ۳۸۴۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۸ - 17February 2020

حضور و مشارکت مردم در انتخابات تجلی مردم سالاری  دینی استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «سید اسمعیل حسینی مازندرانی» رئیس عقیدتی سیاسی اطلاعات انتظامی مازندران، عصر امروز (دوشنبه) در بیست‌وپنجمین سالگرد بسیجی شهید «حسین اسدی» در روستای حاجی‌آباد ساری، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا، اظهار داشت: بزرگداشت و تجلیل از مقام شهدا قطعاً احیا و تکریم از راه مقدس و صراط نورانی است که امثال شهید «حسین اسدی» و دیگر شهدای هشت سال دفاع مقدس در همین راه درخشش یافتند و فرزندان شایسته این صراط حق بودند.

وی ادامه داد: آن‌چه شهیدان ما را در صحنه جنگ و دفاع مقدس قداست و کرامت بخشید، روح بلند و شیدائی و اهداف مقدس آن‌ها بود، شهدای عزیز ما به دور از وسوسه‌های پشت جبهه و جاذبه‌های زندگی مادی، به آرمانی بزرگ‌تر و زندگی برتر می‌اندیشیدند و آن زندگی برتر را در خدمت به انقلاب اسلامی و دفاع از کیان این نظام مقدس در پرتو اطاعت از ولی فقیه جستجو می‌کردند.

حسینی مازندرانی افزود: در عصری که همه را از یاد می‌برد و همه‌چیز را مشمول مرور زمان می‌سازد، آنان که همواره زنده و جاویدند و نام و یادشان الهام‌بخش و خاطره‌انگیز است شهدای گران‌قدرمان هستند که با عمل به تکلیف توانستند، ماندگار شوند.

وی گفت: وقتی جنگ در راه خدا و به‌خاطر ادای تکلیف باشد، این فقدان‌ها و قلم شدن دست و بازوها مثل قلم شدن دست و بازوی شهید «قاسم سلیمانی» نه تنها یأس‌آور نیست بلکه پای اراده را استوارتر می‌کند.

رئیس عقیدتی سیاسی اطلاعات و پلیس امنیت فرماندهی انتظامی استان مازندران، به مسئله مهم انتخابات اشاره و اضافه کرد: امروز مهمترین پیام شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حریم و حرم خاصه سردار مقاومت شهید حاج «قاسم سلیمانی» شرکت پرشور مردم در انتخابات و ناامید ساختن دشمنان انقلاب است.

وی متذکر شد: هرچقدر حضور مردم در انتخابات بیشتر باشد، قطعاً وظایف و رسالت بیشتری متوجه کارگزاران منتخب مردم خواهد بود و حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی باعث می‌شود که منتخبین آن‌ها قوی‌تر، جسورتر و کارآمدتر مسائل مردم را پیگیری و حل کنند.

حسینی مازندرانی در بخش پایانی سخنان خود حضور حداکثری مردم در انتخابات را بارزترین عرصه تعیین‌کننده سرنوشت ملت دانست و بیان کرد: قانون اساسی و ساختار نظام جمهوری اسلامی بر دو پایه اسلامی بودن و جمهوری بودن استوار شده و حضور و مشارکت مردم تجلی جمهوری بودن و مردم‌سالاری است و مردم‌سالاری دینی ترجمان واقعی جمهوری اسلامی قلمداد می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار