جشنواره شعر و داستان انقلاب تا ۱۵ فروردین ۹۹ تمدید شد

با توجه به تعویق زمان برگزاری دوازدهمین جشنواره شعر و داستان انقلاب به خرداد سال آینده، مهلت ارسال اثر به این رویداد ادبی ملی تا ۱۵ فروردین ۹۹ تمدید شد.
کد خبر: ۳۸۴۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷ - 18February 2020

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، دبیرخانه دوازدهمین جشنواره شعر و داستان انقلاب با اعلام خبر تمدید مهلت ارسال اثر به این رویداد تا ۱۵ فروردین ۹۹، از علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره درخواست کرد تا آثار خود را با توجه به ضوابط و مقررات اعلام شده در فراخوان ارسال کنند.

مهلت ارسال اثر به این جشنواره پیش از این ۳۰ بهمن ماه اعلام شده بود.

این رویداد در بخش شعر با موضوعات عدالت و انسانیت، وحدت امت اسلامی، رفعت ملی، اخلاق و معارف دین، گفتمان انقلاب اسلامی و مقاومت به صورت مجموعه شعر و کتاب و تک اثر در قالب‌های سنتی، نو و نیمایی، کودک و نوجوان پذیرای آثار شاعران است.

همچنین در بخش داستان شامل موضوعاتی نظیر مسائل و رویداد‌های سال‌های قبل و روز‌های پیروزی انقلاب و پس از آن تا امروز، دستاورد‌های انقلاب اسلامی در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی، نقش و جایگاه انقلاب اسلامی در رهبری، وحدت، انسجام ملی و همراهی با جریان‌های استکبارستیز جهان با تأکید بر هویت اسلامی و مقاومت در قالب‌های رمان و داستان کوتاه بزرگسال و کودک و نوجوان است.

دوازدهمین جشنواره شعر و داستان انقلاب به همت مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری و موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند جزییات فراخوان را در سایت سپهر سوره هنر به نشانی www.artfest.ir دنبال کنند یا با شماره دبیرخانه ۸۴۱۷۲۲۰۴-۰۲۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار