مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

سردار«قاسم سلیمانی» باعث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در عرصه‌های بین‌المللی شد

سردار عباس یوسفی گفت: حرکت ارزشمند سردار سلیمانی و جبهه مقاومت که تداوم دوران دفاع مقدس و تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده و هست باعث ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت و شهادت در عرصه‌های بین‌المللی شده است.
کد خبر: ۳۸۴۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۳ - 18February 2020

سردار«قاسم سلیمانی» باعث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در عرصه های بین المللی شد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان امروز در گفت و گو با رادیو خوزستان در خصوص نصب تندیس سردار سلیمانی در کلانشهر اهواز اظهار داشت: نام و یاد سردار سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت برای همیشه در تاریخ ایران اسلامی ماندگار خواهد شد.

وی از اقدام شایسته شهرداری اهواز برای نصب تندیس سردار سلیمانی در بلوار ورودی شهر تقدیر کرد و افزود: نام سردا «قاسم سلیمانی» با نام خوزستان عجین شده است. خوزستان به عنوان پایتخت دفاع مقدس همواره مشهد شهداء و جغرافیای اسطوره های جبهه های مختلف بوده و هست فلذا مبلمان شهری‌مان باید اهواز را به یک نمایشگاه بزرگ در عرصه ایثار و شهادت تبدیل کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: حرکت ارزشمند سردار سلیمانی و جبهه مقاومت که تداوم دوران دفاع مقدس و تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده و هست باعث ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت و شهادت در عرصه‌های بین‌المللی شده است.

سردار یوسفی به ادامه نمادسازی در مبلمان شهری کلانشهر اهواز و دیگر شهرستان های خوزستان تاکید کرد و افزود: خیلی از نسل امروز و فردا با دیدن تندیس سردار سلیمانی از بزرگتررهایشان سوال خواهند کرد که این شخصیت کیست که در قلب شهرمان رخ‌نمایی می کند و همین سوال ها و پاسخ هاست که ترویج دهنده هویت، اقتدار، مظلومیت و البته معرف چهره های برجسته عرصه ایثار و شهادت اند.

وی ادامه داد: مگر می شود که حضور سردار سلیمانی در دوران دفاع مقدس و پس از آن، حضور پدرانه وی را در بحران سیلاب خوزستان فراموش کرد و آنرا به تاریخ آینده این جغرافیای مقدس نسپرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار