جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران:

امروز پیشرفت و آبادانی کشور با مشارکت مردمی محقق می‌شود

«حسین محمدرضایی» گفت: امروز پیشرفت، توسعه و آبادنی در حوزه‌های عمرانی، محرومیت‌زدایی و اقتصادی کشور با مشارکت مردمی محقق می‌شود.
کد خبر: ۳۸۴۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۹ - 18February 2020

امروز پیشرفت و آبادانی با مشارکت مردمی محقق می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «حسین محمدرضایی» جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران امروز در مراسم افتتاح سه واحد خانه‌های محروم در روستاهای «کیاسر»، «چالکده» و «زاغمرز» بهشهر با تبریک ولادت حضرت فاطمه (س) و با تأکید بر اینکه این بانوی آسمانی توجه به همسایگان را اولویت قرار می‌داد، اظهار داشت: فرهنگ اهل بیت (ع) و حضرت زهرا (س) در جامعه ما حاکم است و در بین مردم رواج دارد.

وی با بیان اینکه مردم و مسئولین نگاه به مردم محروم دارند و این باید تداوم پیدا کند و در دین ارزشمند است، ادامه داد: راز ماندگاری انسانها عمل صالح است و انسان با عمل صالح در اوج قرار می‌گیرد.

این مسئول خدمت به خلق را عمل صالح برشمرد و ادامه داد: از این طریق ما می‌توانیم همسایگان و همنوعان خود را شاد کنیم.

وی اجرای برنامه‌های شاد را نوعی خدمت کردن به خلق دانست و گفت: ساخت خانه‌های محروم که باعث شادی مردم می‌شود شادی عمیق و ماندگار است و ما باید دنبال رفع مشکلات مردم باشیم و دلها را شاد کنیم.

محمدرضایی شاد کردن دل را مساوی با مأجور شدن در پیشگاه خداوند دانست و افزود: به رغم اینکه بعد از انقلاب کارهای بزرگی انجام شد اما مشکلات خیلی زیاد است و هنوز بعضی از مردم از امکانات اولیه برخوردار نیستند.

وی با بیان اینکه امروز با مشارکت مردم و دولت مانند دوران دفاع مقدس کارهای بزرگی صورت می‌گیرد، افزود: در دفاع مقدس با حضور مردم شکل جنگ عوض شد و با مشارکت مردم در ساخت خانه‌های محروم می‌توانیم گام‌های بلندی برداریم.

این مسئول به نقش خیرین در ساخت خانه‌های محروم پرداخت و ادامه داد: همه ما باید کنار همدیگر برای پیشرفت، توسعه و آبادنی در حوزه‌های عمرانی، محرومیت‌زدایی و اقتصادی با مشارکت مردم گام برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها