معرفی کتاب؛

کژدم

کتاب «کژدم» فیلمنامه‌ای است که در آن تلاش می‌شود با زبان هنر گوشه‌ای از حماسه‌های سبزپوشان سپیددل و سنگرداران همیشه بیدار نیروی انتظامی به تصویر کشیده شود.
کد خبر: ۳۸۴۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۶ - 18February 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، کتاب «کژدم» فیلمنامه‌ای است که در آن تلاش می‌شود با زبان هنر گوشه‌ای از حماسه‌های سبزپوشان سپیددل و سنگرداران همیشه بیدار نیروی انتظامی به تصویر کشیده شود.

این کتاب به نویسندگی «محسن کیانی» و با حمایت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در شمارگان 1100 نسخه چاپ و به بازار نشر عرضه شده است.

خلاصه‌ای از فیلمنامه کژدم را در زیر می‌خوانید:

سردسته باند کژدم زنی میانسال، خلافکار و سابقه‌دار است که به صورت انبوه مواد مخدر قاچاق می‌کند. او همراه با برادرش برای انتقال یک محموله سنگین مواد مخدر وارد شهرستان شده و خود را به عنوان مهندس پیمانکار به سایرین معرفی می‌‌کنند. آنها سپس به صورت کاملا حرفه‌ای و با ترفندی خاص با یکی از افسران رده‌بالای پلیس مبارزه با مواد مخدر ارتباط برقرار کرده و روی او اعمال نفوذ می‌کنند.

زن خلافکار پس از مدتی از خواهر افسر آگاهی برای برادرش خاستگاری می‌کند و مراسم عقد آنها برگزار می‌شود. مدتی بعد از افسر آگاهی می‌خواهند که برای انتقال محموله به آنها کمک کنند، اما افسر باوجدان قبول نمی‌کند تا اینکه او را تهدید می‌کنند که خواهرش را می‌کشند و ...

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار