فرمانده دفاع مقدس:

ترویج مکتب سردار سلیمانی عزت مسلمین را به همراه خواهد داشت

سردار غلامرضا احمدی گفت: سردار سلیمانی برای عزت اسلام و مسلمین جهاد کرد؛ بر همین اساس بهترین راه تکریم سیدالشهدای مقاومت، ترویج مکتب این مرد بزرگ است.
کد خبر: ۳۸۴۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۶ - 18February 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تربت جام، آیین بزرگداشت چهلمین روز شهادت سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «غلامرضا احمدی» از فرماندهان دفاع مقدس، ائمه جمعه شیعه و سنی، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولین محلی شهرستان تربت جام و اقشار مختلف مردم در مصلی این شهرستان برگزار شد.

سردار احمدی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: سردار سلیمانی تربیت شده مکتب مقام معظم رهبری بود. تقدیر الهی بر این بود که به واسطه ولایتمداری این سرباز ولایت، محبوب و عزیز دلها شود و این نشان از قدرت خداست.

وی در ادامه به نقش شهید سلیمانی در تشکیل جبهه مقاومت اشاره کرد و افزود: آن چه آمریکایی‌ها برای سازماندهی و پشتیبانی داعش تدارک دیده بودند اگر به نتیجه می‌رسید نه تنها اثری از شیعه و حرمین شریفین باقی نمی‌ماند بلکه از اسلام هم چیزی باقی نمی‌ماند. ناکام ماندن این توطئه نظام سلطه به برکت مجاهدت‌های حاج قاسم سلیمانی بود.

احمدی در پایان گفت: سردار سلیمانی برای عزت اسلام و مسلمین جهاد کرد؛ بر همین اساس بهترین راه تکریم سیدالشهدای مقاومت، ترویج سیره و مکتب این مرد بزرگ است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار