کدام فیلم‌ها روی میز اکران نوروزی قرار دارند

«خروج» ابراهیم حاتمی‌کیا از جمله آثاری است که در نوروز 1399 روی پرده سینما خواهد رفت.
کد خبر: ۳۸۴۸۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸ - 19February 2020

کدام فیلم‌ها روی میز اکران نوروزی قرار دارندبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، اکران نوروزی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. معمولاً چینشی را در نظر می‌گیرند که شروع سال جدید سینمایی محکم و با قدرت در جذب مخاطب و فروش پیش برود.

سال آینده نیز مانند نوروز 98 فیلم‌هایی برای اکران در اولویت قرار دارند که در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمده باشند.

فیلم‌های «گربه سیاه»، «روز صفر»، «شنای پروانه»، «بازیوو»، «خروج» و «انفرادی» در کنار «خوب بد جلف ۲؛ ارتش سری» که قبلاً اکران نوروزی آن قطعی شده، جزو متقاضیان اکران نوبت اول نوروز ۹۹ هستند و البته چند فیلم دیگر نیز به این فهرست اضافه خواهند شد.

فیلم «شنای پروانه» به کارگردانی محمد کارت که برگزیده بخش مردمی جشنواره فیلم فجر بود با موضوع اجتماعی از گزینه‌های روی میز اکران نوروز است.

فیلم «دیدن این فیلم جرم است» که به دلیل حساسیت‌هایش دیر پروانه نمایش گرفت متقاضی دیگر اکران نوروز ۹۹ است.

فیلم «بازیوو» با موضوع کودک و نوجوان است و فضای فانتزی دارد و امیر حسین قهرایی آن را کارگردانی کرده و به تهیه کنندگی سید غلامرضا موسوی است.

فیلم سینمایی «خروج» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا با موضوع نقد شرایط موجود اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و ... کشور است و در بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت. فرامرز قریبیان پس از سال‌ها دوری از سینما نقش اصلی مرد آن را ایفا کرده است.

فیلم کمدی «انفرادی» به کارگردانی سید مسعود اطیابی و تهیه کنندگی سید ابراهیم عامریان است و مهدی هاشمی، رضا عطاران، احمد مهرانفر و ... از جمله بازیگران آن هستند.

فیلم کمدی «خوب بد جلف ۲؛ ارتش سری» به کارگردانی پیمان قاسمخانی و بازی سام درخشانی، پژمان جمشیدی و ... است که در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر نمایش داده شد.

فیلم‌های مورد اشاره از آثاری هستند که اکران آنها هنوز قطعی نشده و شورای اکران در حال بررسی و اعلام نهایی فهرست اکران نوروزی هستند.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار