سردار رحیمی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

ضرورت تخریب محل‌های تجمع معتادان/ پاکسازی محله‌های شوش، مولوی و هرندی با جدیت ادامه دارد

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه اقدامات مختلفی را برای پاکسازی محله‌های شوش، مولوی و هرندی انجام دادیم، گفت: پلیس با جدیت کار پاکسازی این محله‌ها را دنبال می‌کند.
کد خبر: ۳۸۴۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۵:۰۲ - 21February 2020

پلیس با جدیت کار پاکسازی محله‌های شوش، مولوی و هرندی را دنبال می‌کند/ محل‌های تجمع معتادان باید با همکاری شهرداری تخریب شوندسردار «حسین رحیمی» فرمانده انتظامی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، در پاسخ به این سوال که در خصوص منازل پلمب شده در شوش، مولوی و هرندی چه تصمیماتی گرفته شده است، اظهار داشت: بیش از یک سال است که در خصوص منازل پلمب شده در این محله‌ها، در حال پیگیری هستیم.

وی ادامه داد: یک‌سری از این خانه‌ها به مرکزی برای تجمع معتادان تبدیل شده و مشکلات زیادی را برای شهروندان ایجاد کرده‌اند؛ منازلی که در شوش، مولوی و هرندی پلمب شده‌اند، قابلیت سکونت ندارند و شهرداری باید به ما کمک کند تا با هماهنگی مقام قضایی، آن‌ها را تخریب کنیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: اقدامات و شیوه‌های مختلفی را برای پاکسازی محله‌های شوش، مولوی و هرندی انجام دادیم. پلیس دست از پیگیری این موضوع برنداشته است و با جدیت، کار پاکسازی این محله‌ها را دنبال خواهیم کرد.

سردار رحیمی تأکید کرد: دستگاه‌های متولی باید وارد میدان شوند و به پلیس کمک کنند و امیدوارم آن‌ها هم نسبت به این موضوع حساسیت داشته باشند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها