عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

وحدت میان مردم و مسئولان، عاملی مهم در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان است

حجت‌الاسلام احمد سالک گفت: یکی از عوامل مهم در خنثی شدن توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی و در راس تمام آن‌ها آمریکایی‌ها، وحدت میان مردم و مسوولان برای صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۳۸۴۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۵ - 20February 2020

///حجت‌الاسلام احمد سالک عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، در خصوص دستاورد‌های انقلاب اسلامی اظهار داشت: یکی از آرمان‌های مهم امام خمینی (ره) و هدف بزرگ انقلاب اسلامی ایجاد و ارتقای وحدت میان امت اسلامی است؛ در حقیقت این مسئله و تلاش مسلمانان برای تحقق این امر مهم، یکی از دغدغه‌های امام راحل بود؛ چراکه از بین رفتن توطئه‌ها، دشمنی‌ها، تفرقه‌افکنی‌ها و هتک حرمت‌های نظام سلطه علیه جهان اسلام در گرو اتحاد و انسجام مسلمانان است.

این مقام مسوول با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی ما حاوی پیام‌های مهم و برکاتی غیرقابل انکار برای آزادی‌خواهان و مسلمانان جهان است، افزود: کشور‌های اسلامی که امروز مورد هدف دشمنان اسلام قرار گرفته‌اند، به هیچ عنوان از تلاش خود برای عقب راندن دشمن و غلبه بر آن‌ها مایوس و ناامید نمی‌شوند و تا به پیروزی نرسند لحظه‌ای آرام نمی‌گیرند؛ چراکه آن‌ها نتیجه مجاهدت‌های مردم کشورمان در سرنگونی رژیم پهلوی را به خوبی مشاهده کردند. مهم‌ترین عامل و در حقیقت رمز پیروزی ما، اراده قلبی مردم در خوار و خفیف کردن و شکست طاغوت بود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با توجه به تلاش‌های بی‌وقفه استکبار برای تضعیف قدرت جهان اسلام گفت: شکست ابرقدرت‌های جهان که در این برهه از زمان بیش از هر زمان دیگر کمر به دشمنی با مسلمانان بسته‌اند، در گرو مجهز بودن امت اسلامی به تجهیزات و سلاح‌های جنگی پیشرفته و فوق پیشرفته نیست؛ لذا اگر مسلمانان وحدت و همبستگی خود را حفظ کرده و راه‌های نفوذ دشمنان را مسدود کنند، قطعا قدرت ابرقدرت‌های غربی فرو می‌پاشد.

حجت‌الاسلام احمد سالک با اشاره به وجود بیش از یک میلیارد مسلمان در جهان افزود: هیچ قدرتی بالاتر از توان و اقتدار امت اسلامی نیست؛ لذا تضعیف قدرت، زوال و نابودی دشمنان اسلام در گرو اتحاد مسلمانان است؛ در حقیقت جولان داعش در عراق و سوریه نتیجه متحد نبودنِ عربستان با کشور‌های مسلمان و همراهی آل سعود با استکبار بود.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با توجه به فرمایش امام راحل مبنی بر اینکه «هرکس بر طبل اختلاف میان شیعه و سنی بکوبد یا خائن است یا احمق»، تصریح کرد: وحدت میان اهل تشیع و اهل تسنن، وحدت میان اقوام و حتی وحدت میان ادیان که نمونه بارز آن را در پیاده‌روی‌ اربعین مشاهده می‌کنیم، این‌ها از الطاف خداوند است که در قالب پیروزی انقلاب اسلامی به ما هدیه شده است.

حجت‌الاسلام سالک گفت: یکی از عوامل مهم در خنثی شدن توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی و در راس تمام آن‌ها آمریکایی‌ها، وحدت میان مردم و مسوولان برای صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی است؛ لذا خنثی کردن جنگ روانی آمریکایی‌ها که در زمینه اقتصادی علیه ملت و کشور ما متبلور شده است، مصداق بارز اتحاد و انسجام مردم با مسوولان است؛ از این رو مسوولان باید قدردان حُسن‌نیت مردم و تلاش آن‌ها برای دفاع از نظام و انقلاب بوده و برای مرتفع شدن مشکلات و دغدغه‌هایشان واقعا کار کنند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها