ما قوی هستیم/

ضرورت استفاده از ظرفیت غرفه‌های فرهنگی در یادمان‌های دفاع مقدس ارتش

امیر شاهین تقی خانی با تأکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت غرفه‌های فرهنگی و یادمان‌های ارتش برای معرفی شهدای شاخص گفت: معرفی شهدای والامقام ارتش از ضرورت‌ها برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا است.
کد خبر: ۳۸۴۹۵۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۱ - 19February 2020

ضرورت استفاده از ظرفیت غرفه‌های فرهنگی در یادمان‌های دفاع مقدس ارتش

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، امیر سرتیپ دوم «شاهین تقی‌خانی» معاون فرهنگی و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش امروز در نشست هماهنگی امور فرهنگی تبلیغی راهیان نور در قرارگاه منطقه‌ای ارتش در جنوب غرب اهواز اظهار داشت: مجموعه عقیدتی سیاسی‌های ارتش در یگان‌های آجا مستقر در خوزستان باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا امور فرهنگی و تبلیغی بیشترین نمود را پیدا کرده و روحیه رزم کارکنان غیور ارتش جمهوری اسلامی ایران تقویت شود.

وی همچنین بر لزوم حضور پررنگ جامعه روحانیت در یادمان‌های ارتش تاکید کرد و افزود: بی شک این حضور آثار ارزشمندی در اعتلای روحیه معنوی کارکنان و مخاطبان غرفه‌ها و یادمان‌های ارتش خواهد داشت و امسال نیز باید با اهتمام جدی‌تری نسبت به پارسال، پذیرای راهیان نور باشیم.

سخنگوی ارتش با تأکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت غرفه‌های فرهنگی و یادمان‌های ارتش برای معرفی شهدای شاخص گفت: معرفی شهدای والامقام ارتش از ضرورت‌ها برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا است فلذا باید نام سپهبد شهید «محمدولی قرنی»، سپهبد شهید «علی صیاد شیرازی» و سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» مورد توجه ویژه قرار گیرد تا زوایای بیشتری از این مردان بزرگ برای مخاطبان و زائران سرزمین نور تشریح شود.

امیر  تقی‌خانی برگزاری محافل انس با قرآن و ادعیه را در یادمان‌ها حائز اهمیت دانست و بیان کرد: در شرایط کنونی باید از بستر فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی استفاده حداکثری شود تا اقدامات فرهنگی و معنوی ارتش ضمن انتشار گسترده در رسانه‌های جمعی، در فضای مجازی نیز به بهترین شکل منعکس شود.

به گزارش دفاع پرس؛ یادمان های چذابه، دهلاویه، عملیات رمضان، آب تیمور، و پایگاه هوایی شهید وحدتی دزفول، پایگاه دریایی خرمشهر، قرارگاه رعد پدافند هوایی و پادگان میشداغ در خوزستان متعلق به ارتش جمهوری اسلامی، در تعطیلات نوروزی شاهد حضور چشمگیر راهیان نور و مسافران نوروزی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها