دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری با مدیرکل دفتر تلفیق سازمان برنامه و بودجه کشور

سرهنگ منوچهر ذوالفقاری با علی حيدر نوری مدیرکل دفتر تلفیق سازمان برنامه و بودجه کشور دیدار و در مورد جذب اعتبارات پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری رایزنی کرد.
کد خبر: ۳۸۴۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸ - 20February 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، سرهنگ منوچهر ذوالفقاری با علی حيدر نوری مدیرکل دفتر تلفیق سازمان برنامه و بودجه کشور دیدار و در مورد جذب اعتبارات پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری رایزنی کرد.

در این دیدار مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری آخرین وضعیت پیشرفت مرکز فرهنگی دفاع مقدس این استان را تشریح و اظهار داشت: حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس که برای نظام مقدس جمهوری اسلامی حائز اهمیت است یک اقدام اعتقادی و با ارزش است که اگر در تمام شئون جامعه عملیاتی شود نسل جوان و نوجوان امروز و نسل‌­های آینده را در برابر آسیب‌های اجتماعی بیمه خواهد کرد و مراکز فرهنگی دفاع مقدس می توانند این امکان را میسر نمایند.

در ادامه مدیرکل دفتر تلفیق سازمان برنامه و بودجه کشور ضمن قول مساعد حهت تخصیص اعتبار به پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری افزود: ابزار هنر و فرهنگ نیز از جمله ابزارهای مناسب در تبیین ظرفیت‌های فرهنگی دفاع مقدس است که باید از آن در پروژه های مراکز فرهنگی دفاع مقدس استفاده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار