مدیرکل حفظ آثار کرمان با فرمانده مرکز آموزشی شهدای وظیفه نیروی دریایی سیرجان دیدار کرد

«محمود مهدوی فرد» با امیر دریادار دوم «مهدی شعبان زاده» دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۳۸۴۹۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹ - 20February 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، سرهنگ «محمود مهدوی فرد»، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان با امیر دریادار دوم «مهدی شعبان‌زاده» فرمانده مرکز آموزشی شهدای وظیفه نیروی دریایی سیرجان در محل این مرکز آموزشی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار فرمانده مرکز آموزشی شهدای وظیفه نیروی دریایی سیرجان با بیان اینکه شهدای بسیاری در جهت حفظ این نظام و انقلاب خون داده‌اند، اظهار داشت: جهت معرفی و زنده نگه داشتن شهدا در جامعه و نسل‌های آینده باید اسناد و خاطرات این عزیزان به زبان هنر و همچنین با برگزاری یادواره‌ها، چاپ کتاب و تدوین تاریخ دفاع مقدس انجام شود.

وی با بیان اینکه حضور پیکر مطهر شهدای گمنام در این مرکز آموزشی، فضای روحانی و معنوی به این مرکز بخشیده است و برکات بسیاری به دنبال داشته، گفت: خانواده‌های نیروی دریایی نیز خواستار تدفین شهید گمنام در شهرک مسکونی نیروی دریایی هستند.

در ادامه «محمود مهدوی فرد» نیز به بیان فعالیت‌های انجام شده در این حوزه پرداخت و گفت: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این آمادگی را دارد در جهت جمع آوری خاطرات رزمندگان نیروی دریایی با این مرکز همکاری نماید.

مدیرکل حفظ آثار کرمان با فرمانده مر کز آموزشی شهدای وظیفه نیروی دریایی در سیرجان دیدار کرد//در حال ویرایش

مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس به برگزاری جشنواره ترنم فتح ویژه‌ رزم نوازان نیروهای مسلح استان اشاره کرد و گفت: در این جشنواره رزم نوازان نیروهای مسلح استان حضور داشتند و گروه رزم نوازان مرکز آموزشی 05 کرمان به مرحله منطقه‌ای راه پیدا کرد و قرار است استان‌های کرمان، بوشهر، فارس هرمزگان در مرحله منطقه‌ای در نیمه دوم اسفند ماه در این استان به رقابت بپردازند.

در پایان پیشنهاد شد مرحله منطقه ای جشنواره ترنم فتح در مرکز آموزشی نیروی دریایی سیرجان برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار