فرمانده حوزه مقاومت بسیج طلاب و روحانیون شهید میثمی:

مسئولان تکریم خانواده‌های شهدا را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهند

حجت‌الاسلام «کمال فتاح‌زاده» گفت: همه ما امروز وظیفه داریم که تکریم خانواده‌های شهدا را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهیم.
کد خبر: ۳۸۵۰۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳ - 20February 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، مسئولان سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد امروز با خانواده شهید روحانی حجت‌الاسلام «عبدالعلی حسینی‌سواره» در شهرستان چرام دیدار کردند.

حجت‌الاسلام «کمال فتاح‌زاده» فرمانده حوزه مقاومت بسیج طلاب و روحانیون  شهید میثمی کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار اظهار داشت: هدف از این دیدارها تکریم خانواده‌های شهدا به‌ویژه شهدای مظلوم روحانی و احترام به مقام شامخ شهدای روحانی استان است.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: مادران، پدران، همسران، فرزندان و سایر بازماندگان شهدا که حرمت خون شهیدشان را حفظ کرده و با صبر و گذشت‌شان مظهر دیگری از فداکاری در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی شدند، از مؤثرترین و نقش‌آفرین‌ترین عناصر کشور هستند.

وی عنوان کرد: این پدران و مادران شهدا بودند که با تربیت دینی و انقلابی خود، فرزندان‌شان را به خط مقدم جبهه می‌فرستادند و به تبعیت از حضرت زهرا (س) و ام البنین و عاشورای حسینی، حاضر به پس دادن این  امانت‌های الهی در راه دین اسلام و ولایت می‌شدند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج طلاب و روحانیون  شهید میثمی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اگر ما در زمینه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و آبادانی کشور، عزت و پیشرفتی کسب کردیم، این عزت و پیشرفت مرهون فداکاری‌های کسانی است که در بحرانی‌ترین روز‌ها و سخت‌ترین آزمون‌ها با حمایت خانواده‌های خود سینه‌هایشان را سپر کردند و در مقابل خطر ایستادند.

فتاح‌زاده متذکر شد: همه ما امروز وظیفه داریم که تکریم خانواده‌های شهدا را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهیم و سرکشی از خانواده محترم شهید روحانی «عبدالعلی حسینی‌سواره» در همین راستا انجام شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها