نماینده ولی‌فقیه در بوشهر:

انتخابات جبهه مقاومت سیاسی ملت ایران در مقابل هجمه استکبار جهانی است

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری با حضور در شعبه سیار رأی‌گیری در اداره بندر و دریانوردی استان بوشهر گفت: انتخابات جبهه مقاومت سیاسی مردم ایران در مقابل هجمه استکبار جهانی است.
کد خبر: ۳۸۵۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵ - 21February 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» امروز با حضور در شعبه سیار رأی‌گیری در اداره بندر و دریانوردی استان بوشهر اظهار داشت: انتخابات جبهه مقاومت سیاسی مردم ایران در مقابل هجمه استکبار جهانی است.

وی گفت: انتخابات نشان از توجه انقلاب اسلامی به مردم‌سالاری دینی دارد زیرا انقلابی مردمی اما در فضای آسمانی، الهی، دینی و اسلامی است.

صفایی بوشهری اظهار داشت: دشمن وقتی شکوه و حماسی بودن مردم ایران در پای صندوق‌های رأی را ببینند از مواضع تعرضی خود علیه جمهوری اسلامی به‌طور کامل عقب‌نشینی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه امیدواریم مردم از ساعت‌های اولیه در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و نشان دهند مردم بوشهر مانند همیشه در عرصه‌های مختلف پیشگام هستند ادامه داد: انتظار است در این جمعه آسمانی مردم با ایجاد شکوهی حماسی بتوانند برگ زرین دیگری بر تاریخ استان بوشهر ثبت و مثل همیشه پرشکوه در این صحنه حضور پیدا کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر گفت: حضور مردم در انتخابات نشان از زنده‌ بودن انقلاب اسلامی، وفاداری، اعتماد مردم و معماری نو در عرصه‌های مختلفی است که انتخابات صورت می‌گیرد.

صفایی بوشهری با تأکید بر اینکه انتخابات تجدید بنا برای نظام است گفت: انتخابات از این لحاظ لازم است که باعث اقتدار دین و قدرت ملی می‌شود و هم از نظر قانونی لازم است چون قانون اساسی این اختیار را به مردم داده چون مردم سرنوشت خود را رقم می‌زنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار