مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

حضور در انتخابات سوخت موشک های مبارزه با استکبار را تامین کرد

سردار عباس یوسفی گفت: مردم بصیر، صبور و شکور ایران اسلامی بار دیگر با لبیک به فرمان رهبرشان، سوخت موشک های مبارزه با استکبار را تامین کردند تا هیچ دشمنی خیال هجوم به این مملکت مردمی را در سر نپروراند.
کد خبر: ۳۸۵۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱ - 21February 2020

حماسه حضور در انتخابات، سوخت موشک های مبارزه با استکبار را تامین کرد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان امروز پس از حضور پای صندوق رای و شرکت در انتخابات اظهار داشت: مردم انقلابی و ولایتمدار خوزستان بار دیگر گزینه خود را روی میز گذاشتند تا ترامپ قمارباز بداند و ببیند که با این مردم نمی تواند در بیفتد.

وی از مشارکت جامعه رزمندگان، پیشکسوتان، ایثارگران و آزادگان سرافراز خوزستان در انتخابات امروز تقدیر کرد و افزود: مردم بصیر، صبور و شکور ایران اسلامی بار دیگر با لبیک به فرمان رهبرشان، سوخت موشک های مبارزه با استکبار را تامین کردند تا هیچ دشمنی خیال هجوم به این مملکت مردمی را در سر نپروراند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: پس از حماسه حضور در مراسم تدفین سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی»، مشارکت طوفانی مردم در راهپیمایی 22 بهمن، هم اینک شاهد حضور مدبرانه در انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم تا ملت شهیدپرور ما به خصوص اهالی پایتخت دفاع مقدس، برگ زرین دیگری از تاریخ سرافراز ایران اسلامی را ورق بزنند و مشت محکم دیگری بر دهان دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب وارد کنند.

سردار یوسفی به وظیفه مسئولین و دولتمردان در قبال این حماسه ها اشاره کرد و افزود: هر چه قدر شاهد شکوه حضور مردم در عرصه های مختلف هستیم بر این باور بیشتر تاکید می کنیم که در قبال خدمت صادقانه تر به این مردم، مسئول تریم و باید پاسخگوی خون مطهر شهدا و مردم انقلابی مان باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار