استاندار سمنان:

راهکار اصلی مقابله با فشار مضاعف آمریکا حضور حداکثری مردم در صحنه‌ است

علیرضا آشناگر گفت: راهکار اصلی و موثر مقابله با فشار مضاعف آمریکا حضور حداکثری مردم در صحنه‌های مختلف از جمله انتخابات است که ملت بارها این مساله را نشان دادند.
کد خبر: ۳۸۵۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۰ - 21February 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، «علیرضا آشناگر» استاندار سمنان روز جمعه پس از شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم ایران اسلامی همواره پشتوانه نظام بودند و حضورشان در صحنه‌های مختلف از جمله انتخابات سبب اقتدار کشور است.

وی با اشاره به حضور مردم سمنان در ساعات اولیه اخذ رای در شعبه‌ها، تصریح کرد: مردم این استان به نقش خود نسبت به کشور شناخت داشته و موقعیت شناس هستنند و در این زمینه مهارت دارند.

استاندار سمنان ادامه داد: حضور پرشور مردم این استان نشان از سرزندگی، نشاط و امیدواری به آینده کشور دارد.

وی با بیان این که  مردم استان سمنان برای ادامه راه انقلاب اسلامی پای صندوق‌های رای آمدند بیان داشت: پیام مشارکت مردم استان سمنان در پای صندوق‌های رای برای دوستداران نظام،  امید به آینده روشن، افزایش رفاه و موفیقت در فتح قله‌های توسعه است.

استاندر سمنان گفت: حضور مردم این استان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی سبب ناامیدی دشمنان نظام شده، چراکه می‌بینند که ملت ایران اسلامی همچنان مقاوم و مانند صف فولادین در مقابل همه فشارهای دشمن ایستاده‌اند.

وی ادامه داد: راهکار اصلی و موثر مقابله با فشار مضاعف آمریکا حضور حداکثری مردم در صحنه‌های مختلف از جمله انتخابات است که ملت بارها این مساله را نشان دادند و امروز، مردم ایران اسلامی بار دیگر این تابلو زیبا را به رویت جهانیان خواهند رساند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار