رییس انجمن صابئین مندایی ایران:

جز ایرانی آباد، آزاد و انقلابی، مطالبه دیگری از نمایندگان خود نداریم

حبیب عابدی با اشاره به مطالباتی که از منتخبان خود در آینده خواهد داشت، گفت: جز ایرانی آباد، آزاد و انقلابی، مطالبه دیگری از نمایندگان خود نخواهیم داشت.
کد خبر: ۳۸۵۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰ - 21February 2020

جز ایرانی آباد، آزاد و انقلابی، مطالبه دیگری از نمایندگان خود نداریم

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «حبیب عابدی» رییس انجمن صابئین مندایی ایران امروز پس از حضور پای صندوق رای در مسجد جواد الائمه(ع) اهواز اظهار داشت: ما اقلیت‌های مذهبی همگام با برادران مسلمان خود در انتخابات مجلس یازدهم شرکت کرده و رای خود را به صندوق می‌اندازیم.

وی افزود: همچنان که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که از هر دین و زبانی اگر ایران را دوست داشته باشیم باید پای صندوق رای بیاییم، ما نیز در انتخابات حضور یافته و رای خود را در صندوق انداختیم.

رییس انجمن صابئین مندایی گفت: حضور ما در انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان است چرا که استکبار جهانی ماه هاست تبلیغ می کند که کسی پای صندوق های رای در ایران حضور نشود.

عابدی با اشاره به مطالباتی که از منتخبان خود درآینده خواهد داشت، افزود: جز ایرانی آباد، آزاد و انقلابی، مطالبه دیگری از نمایندگان خود نخواهیم داشت.

به گزارش دفاع‌پرس، صابئین مندایی پیروان حضرت یحیی (ع) از پیامبران بزرگ الهی هستند و عقیده دینی آنها برگرفته از عقیده حضرت آدم (ع) است که تا آخرین پیامبر آنها حضرت یحیی(ع) ادامه یافته است.

دین صابئین مندایی از قدیمی ترین آیین های الهی است و اصلی ترین رکن دینی آنها غسل تعمید است. اهواز، سوسنگرد، شوشتر و ماهشهر بیشترین محل سکونت آنها در خوزستان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار