فرمانده جدید قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۳۸۵۳۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹ - 23February 2020

برگزاری مراسم تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرقبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، مراسم تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق با حضور مسئولان لشکری و کشوری، سران و بزرگان طوایف و خانواده معظم شهدا در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد.

در این مراسم سردار «امان‌الله گشتاسبی» فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: سردار محمد مارانی فرمانده دلاور و خستگی ناپذیر جنوب شرق بود که جا دارد از زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه وی تشکر و قدردانی کنیم، امید که خداوند متعال به همگان توفیق دهد تا همچنان سربازان خوبی برای نظام و رهبر معظم انقلاب اسلامی باشیم.
 
وی چرخه مسئولیتی را یکی از توفیقات نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: یکی از مولفه‌ها و موفقیت‌های سپاه پاسداران در این موضوع است زیرا چرخه کاری و مسئولیتی باعث شادابی و نشاط و تحول در حوزه سازمانی می شود.

در سایه امنیت پایدار در اوج عزت هستیم

در ادامه «احمد علی موهبتی» استاندار سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدا به ویژه سردار شهید سلیمانی و شهدای مرزبان در امنیت این استان گفت: این افراد از سیره و روش امام حسین (ع) الگو می‌گیرند که آزادگی و انسانیت را به دنیا آموخت.

وی عنوان کرد: در سایه امنیت پایدار ایجاد شده در اوج عزت هستیم.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر نقش پررنگ مردم در پایداری انقلاب اسلامی افزود: ملت ایران با دارا بودن نعمت ولایت در عرصه‌های مختلف ایفای نقش کردند که نتیجه آن منجر به بقای انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی شد.

در این مراسم از زحمات سردار «محمد مارانی» فرمانده اسبق قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق تقدیر و تشکر شد و سردار «محمد کرمی» به این سمت منصوب شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار