پیام تسلیت «شبکه ملی ایثارگران» در پی عروج ملکوتی جانباز «محمدرضا رجبی»+ تصاویر

در پی عروج ملکوتی جانباز ۷۰ درصد دوران انقلاب اسلامی مراسم تشییع پیکر وی با حضور جمعی از جانبازان برگزار و پیام تسلیتی منتشر شد.
کد خبر: ۳۸۵۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۱ - 24February 2020

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، در پی عروج ملکوتی جانباز «محمدرضا رجبی»، شبکه ملی ایثارگران پیام تسلیتی را منتشر کرد.

این جانباز 70 درصد دوران انقلاب اسلامی که در سال 1360 در محله نظام‌آباد ترور شده بود، صبح شنبه آسمانی شد و مراسم تشییع پیکرش با حضور جمعی از جانبازان و اعضای انجمن‌های جانبازی برگزار شد.

پیام تسلیت و بدرقه جانبازان در پی عروج ملکوتی «محمدرضا رجبی» + تصاویر

«بسم الله الرحمن الرحیم

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ..

کشور سرافراز ایران اسلامی همه‌ی عزت، سربلندی، آرامش و آسایش خود را مدیون دلاوری ها، فداکاری‌ها و ایثارگری بزرگ مردانی است که در پیروی از سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) تفسیر گر واقعی واژه ایثار شده اند.

بی تردید این فداکاری و از خودگذشتگی‌های جانبازان سرافراز در ذهن مردم قدرشناس این مرز وبوم همواره باقی و بالنده خواهد ماند و نسل به نسل به عنوان چراغ راه آیندگان انتقال می‌یابد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله‌العالی) در خصوص جانبازان چه زیبا فرمودند: «یک وقت در مورد جانبازان فکر مى‌کردم، که به نظرم رسید گاهى فضیلت آن‌ها از شهدا هم بیشتر است. جانباز کسى است که بعد از آن که قسمتى از بدنش را در راه خدا داد و عضو یا اعضاى شهیدى را با خودش همراه کرد و در بقیه‌ى مدت زندگى و عمرش هم متقى و شکرگزار بود و عمل صالح انجام داد، خداى متعال در مورد این‌گونه از مجروحین جنگ در قرآن مى‌فرماید: «الّذین استجابواللَّه و الرّسول من بعد ما اصابهم القرح للّذین احسنوا منهم و اتّقوا اجرعظیم» کلمه‌ى «عظیم» در پایان این آیه‌ى شریفه، قابل تأمل است»

جانباز قطع نخاع محمدرضا رجبی که از چهره‌های نام‌آشنای جانبازان ورزشی و اسوه‌ی صبر، اخلاق نیکو و فداکاری بود، پس از تحمل سال‌ها رنج و سختی ایام جانبازی، به دیدار همرزمان شهیدش شتافت، این عروج گوارای وجود پاکش باد.

شبکه ملی ایثارگران شهادت جانباز محمدرضا رجبی را خدمت مقام معظم رهبری (مد ظله‌العالی)، خانواده محترم این شهید گرانقدر و همرزمان عزیزش تبریک و تسلیت عرض می‌نماید.

روحش شاد، یادش گرامی و راهش پر رهرو باد.»

 

پیام تسلیت و بدرقه جانبازان در پی عروج ملکوتی «محمدرضا رجبی» + تصاویر

پیام تسلیت و بدرقه جانبازان در پی عروج ملکوتی «محمدرضا رجبی» + تصاویر

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها