جانباز 70 درصدی ارتش در اهواز آسمانی شد

جانباز شهید سید «محسن سیدنژاد» از رزمندگان خوزستانی است که در دوران هشت سال دفاع مقدس همگام با دیگر مجاهدان فی سبیل الله در جبهه حضور یافت و حماسه آفرید پس از چندین دهه بردباری و شکیبایی در برابر جراحات ناشی از مجروحیت به آسمان پر کشید.
کد خبر: ۳۸۵۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶ - 24February 2020

جانباز 70 درصدی ارتش در اهواز آسمانی شد و به یاران شهیدش پیوست

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، یکی دیگر از یادگاران دوران هشت سال حماسه و مقاومت از دیار شهید پرور اهواز پس از تحمل چندین دهه درد و رنج مجروحیت به فیض شهادت نائل آمد و به همرزمان شهیدش پیوست.

جانباز شهید سید «محسن سیدنژاد» از رزمندگان خوزستانی است که در دوران هشت سال دفاع مقدس همگام با دیگر مجاهدان فی سبیل الله در جبهه حضور یافت و حماسه آفرید.

این دلیرمرد خوزستانی که جانباز 70 درصد بود در دوران هشت سال دفاع مقدس برای گذراندن دوران خدمت به سربازی رفت و در ارتش جمهوری اسلامی سرباز شد.

جانباز شهید سید «محسن سیدنژاد» پس از حضور در جبهه در تاریخ 13 بهمن ماه سال 1366 در منطقه عملیاتی شرهانی به شدت مجروح شد و مدال جانبازی را به گردن آویخت.

شهید سیدنژاد که در سال 1345 دیده به جهان گشود، بر اثر انفجار نارنجک از ناحیه سر و صورت به شدت مجروح شد و در زمره جانبازان ارتش جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.

این جانباز اهوازی بیش از این فراق یاران و همرزمان شهید را تاب نیاورد و پس از چندین دهه بردباری و شکیبایی در برابر جراحات ناشی از مجروحیت به آسمان پر کشید.

سردار «عباس یوسفی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان نیز با ارسال پیامی شهادت این جانباز دلاور ارتشی را تبریک و تسلیت گفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار