با صدور پیامی صورت گرفت؛

قدردانی از انعکاس رسانه‌ای انتخابات در مازندران

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و سازمان بسیج رسانه استان در پیامی از حضور خبرنگاران و رسانه‌ها در انعکاس اخبار یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تقدیر کردند.
کد خبر: ۳۸۵۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۷ - 24February 2020

قدردانی از انعکاس رسانه ای انتخابات در مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و سازمان بسیج رسانه استان در پیامی از حضور خبرنگاران و رسانه‌ها در انعکاس اخبار یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تقدیر کردند.

در ابتدای این پیام آمده است: همانا یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، در پیچیده‌ترین پیچ تاریخی 40 ساله انقلاب اسلامی برگزار شد و زمانیکه رسانه‌های غرب از صدر تا ذیل عزمشان را جزم کرده بودند تا فضای انتخاباتی کشور را سیاه جلوه دهند مردم عزیز ایران اسلامی با حضور آگاهانه اهداف شوم دشمنان را به خودشان بازگرداندند.

استان مازندران این دیار قهرمان پرور و حماسه‌ساز نیز در این عزم ملی مانند 40 سال گذشته خوش درخشید و پای صندوق‌های رأی بیعتی دوباره با آرمان‌های شهدای عزیز کرد.

اما تلاش خبرنگاران، مستندسازان، عکاسان و تصویربرداران خبری قبل و حین برگزاری انتخابات برای ترغیب مردم در مشارکت و نمایش اقتدار ملت بسیار ستودنی، تحسین برانگیز و شایسته تقدیر است.

این سخن رهبر عزیز انقلاب اسلامی که فرمودند: از شما دوستان رسانه ای هم تشکر می‌کنم زحمت می‌کشید و باز هم زحمت خواهید کشید یقینا انرژی مضاعفی را در عزم و اراده جامعه خبری در سراسر کشور ایجاد کرد و شاهد نشر گسترده اخبار مروبط به انتخابات بودیم.

جا دارد از تمامی اصحاب رسانه استان، روزنامه نگاران، خبرنگاران، عکاسان، فعالان فضای مجازی و تصویربرداران،  به خصوص خبرنگارانی که از صبح شروع انتخابات تا پاسی از شب در حال انعکاس اخبار بودند تقدیر و تشکر کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار