شهید والا مقام صادق یارمحمدی:

حامی رهبر و نگهبان خون شهیدان باشید

شهید «صادق یارمحمدی» در قسمتی از وصیت‌نامه خود نوشته است: حامی رهبر و نگهبان خون شهیدان باشید، شهیدانی که از همه چیز خود گذشتند.
کد خبر: ۳۸۵۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵ - 28February 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، صادق یارمحمدی در سال 1345 در روستای برآفتاب از توابع کوهدشت لرستان دیده به جهان گشود. تحصیلات ابتدایی را در زادگاه خود به پایان رساند و جهت ادامه تحصیل به شهرستان کوهدشت عزیمت کرد و با شروع جنگ تحمیلی رهسپار جبه های نبرد شد. در سال 63 به عضویت سپاه پاسداران در آمد و تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته پزشکی نیز ادامه می داد تا این که در تاریخ 67/5/6 در منطقه اسلام آباد غرب در عملیات پیروزمندانه مرصاد بر اثر اصابت گلوله خمپاره به درجه رفیع شهادت نائل آمد و در گلزار شهدای کوهدشت به خاک سپرده شد.

قسمتی از وصیت نامه شهید «صادق یار محمدی»:

بسم الله رحمن الرحیم

«و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون»

هرگز مپندارید آنهایی که در راه خدا کشته شده اند، می میرند بلکه زنده اند و در نزد خدا روزی می‌خورند.

با سلام و درود به رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی و با سلام به شهیدان به خون خفته از صدر اسلام تا کنون که با خون خود درخت نونهال اسلام را آبیاری کرده اند.

من در حالی این وصیت نامه را مینویسم که ساعت 2:40 بعد ازظهر پنجشنبه و خمپاره ها و توپ رژیم بعث بر روی سنگرها می ریزد و رزمندگان بدون هیچ ترس و واهمه ای در حال دعا خواندن و عده ای در حال نگهبانی دادن می باشند و در وهله اول وصیت من به تمام ملت شهید پرور ایران این است که رهرو خط امام باشند و تمام فرموده های امام را با جان و دل گوش اجرا نمایند.

سنگرهای پشت جبهه‌ها، مساجد را خالی نگذارند و خواهران عزیز شما را به حفظ حجاب خود، مشت محکمی را بر دهان استعمارگران شرق و غرب بزنید حامی رهبر و نگهبان خون شهیدان باشید، شهیدانی که از همه چیز خود گذشتند و فقط به فکر پیروزی خون بر شمشیر بودند که یاد امام حسین(ع) سالار شهیدان را زنده نگه دارند و رهرو راه آن باشند آزادگی را بر اسارت و ذلت ترجیح دادند ایثار و فداکاری کردند و تمام چیزها را در گرو رسیدن به معشوق می‌دیدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها