محمد علی الحوثی:

عربستان مکه و مدینه را هدف گرفته است

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در واکنش به اعلام وزارت خارجه عربستان مبنی بر تعلیق موقت ورود شهروندان کشور‌های عربی به مکه و مدینه اعلام کرد، اگر موضوع کروناست پس چرا ورود به دیگر شهر‌های عربستان ممنوع نیست.
کد خبر: ۳۸۵۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۳ - 29February 2020

عربستان مکه و مدینه را هدف گرفته استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، وزارت امور خارجه عربستان سعودی شامگاه جمعه (نهم اسفند) اعلام کرد که برای پیشگیری از ورود کرونا به این کشور، سفر اتباع کشور‌های عربی خلیج فارس به مکه و مدینه برای حج عمره و سفر زیارتی ممنوع است.

وزارت خارجه عربستان سعودی گفته است که این قانون، موقت بوده و مشمول آن دسته از کسانی که ۱۴ روز در عربستان اقامت داشته‌اند، نمی‌شود.

«محمد علی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در واکنش به این موضوع در صفحه توییتر خود نوشت: وزارت خارجه سعودی از به تعلیق درآمدن ورود شهروندان (حاشیه) خلیج (فارس) به مکه و مدینه به صورت موقت خبر داده است، این موضوع مرا به یاد سخن رهبر شهید (حسین بدرالدین الحوثی رهبر پیشین انصارالله) در هفده سال قبل درباره فریب و برنامه‌ریزی یهود جهت هدف گرفتن حج انداخت؛ یکی از توجیهات امسال نیز این احتمال است که بیماری همه‌گیر ممکن است گسترش یابد.

وی ادامه داد: اگر موضوع فقط به خاطر بیماری همه‌گیر کروناست پس چرا اجازه ورود به دیگر شهر‌های عربستان سعودی داده می‌شود و ورود شهروندان کشور‌های شورای همکاری خلیج (فارس) تنها به شهر‌های مکه مکرمه و مدینه منوره ممنوع شده است.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار