مدیر روابط عمومی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان:

کشف انبار بزرگ احتکار کالاهای پزشکی در اهواز

سرهنگ پاسدار محمدرضا نعمتی گفت: با توجه به رصد و گسترش چتر اطلاعاتی بر فعالیت محتکران و متخلفان در عرضه اقلام و تجهیزات پزشکی یک انبار احتکار کالاهای پزشکی را در اهواز کشف کردیم.
کد خبر: ۳۸۷۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۲ - 09March 2020

کشف انبار بزرگ احتکار کالاهای پزشکی در اهواز

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سرهنگ پاسدار «محمدرضا نعمتی» مدیر روابط عمومی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به رصد و گسترش چتر اطلاعاتی بر فعالیت محتکران و متخلفان در عرضه اقلام و تجهیزات پزشکی یک انبار احتکار کالاهای پزشکی را در اهواز کشف کردیم.

وی افزود: در ادامه مبارزه با احتکار کنندگان لوازمات سلامت مردم، نیروهای سازمان اطلاعات سپاه خوزستان ساعاتی پیش انبار احتکار ۴۴ هزار و ۶۰۰ دستکش پزشکی و ۴۴۴ لیتر الکل۹۰ درصد را در اهواز کشف کردند. 

سرهنگ نعمتی گفت: در این انبار ۴۴ هزار و ۶۰۰ دستکش پزشکی و ۴۴۴ لیتر الکل۹۰ درصد کشف و در اختیار مراکز درمانی و معاونت غذا و داروی علوم پزشکی قرار گرفت.

مدیر روابط عمومی سپاه ولیعصر خوزستان ادامه داد: یک لیتر از این الکل برای تهیه محلول ۲۰۰ لیتری با آب حل می شود. عاملان این احتکار بزرگ اقلام ضروری جامعه در اختیار مقامات قضایی قرار گرفتند.

پیش از این‌ نیز مدیر روابط عمومی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان از کشف انبار احتکار چهار میلیون و ۶۸۰ هزار جفت دستکش پزشکی لاتکس توسط نیروهای اطلاعات سپاه در اهواز خبر داده بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها