همزمان با سالروز شهادت امام جواد (ع):

فرزند روح ا... در آغوش دارالمومنین و دارالمجاهدین

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان گفت: همدان در سالروز شهادت امام جواد (ع) میزبان پیکر مطهر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس می شود.
کد خبر: ۳۸۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۷ - 28September 2013

فرزند روح ا... در آغوش دارالمومنین و دارالمجاهدین

"محمد جواد زمردیان" در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس استان همدان اظهار داشت: در مورخ 13 مهر ماه سال 92 همدان میزبان پیکر مطهر فرزند روح ا... خواهد بود.


زمردیان بیان داشت: در نظر است تا طی برنامه ریزی های به عمل آمده این شهید گرانقدر در دانشکده فنی مهندسی شهید مفتح به خاک سپرده شود.


وی در ادامه اضافه کرد: از مورخ 13 مهر ماه به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی مراسم استقبال از پیکر مطهر شهید توسط مسئولان و فرماندهان نیروی انتظامی در قالب مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح برگزار می گردد.


نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در همدان اعلام داشت: در ادامه، پیکر مطهر شهید به شهرستان ملایر منتقل و طی برگزاری دو برنامه برای بزرگداشت شهید والامقام، مراسمی با حضور مسئولان، فرماندهان، جمعی از نیروهای مسلح و مجامع دانشگاهی در این شهرستان برگزار می گردد.


زمردیان افزود: این یادگار دوران دفاع مقدس همزمان با اقامه نماز صبح در مورخ 14 مهر ماه سالجاری وارد روستای شورین و بعد از اقامه نماز پیکر مطهر در مراسم با شکوهی با حضور مردم و مسئولین تشییع و در دانشکده آموزش فنی شهید مفتح تدفین می گردد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار