وصیت‌نامه شهید احسان رنجبر:

دین خدا در هر برهه از تاریخ نیازمند یاری است

شهید «احسان رنجبر» از شهدای بهداری رزمی یگان‌های خراسان در فرازی از وصیت‌نامه خود با تأکید بر حضور اقشار مختلف مردم در دفاع از اسلام و انقلاب آورده است: در این برهه از زمان هر کس در حد توان خود باید دین خدا را یاری کند، پس ما هم باید به یاری دین اسلام بشتابیم.
کد خبر: ۳۸۷۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹ - 12March 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، با شیوع ویروس کرونا در کشور، مدافعانی در سنگر دفاع از سلامت با تأسی به تفکر جهادی دفاع مقدس نقش ایفا می‌کنند. آنها با الگوپذیری از سیره عملی شهدا که همان نوع‌دوستی، خدمت بی‌منت، اخلاص و ایثار است با به خطر انداختن جان خود در راستای ایمن‌سازی جامعه در برابر این ویروس گام بر می‌دارند.

این حرکت جهادی جامعه پزشکی بیانگر آن است که فرهنگ دفاع مقدس پویا است و در بستر زمان جریان دارد و باید قدردان حماسه‌آفرینان آن در طول تاریخ بود.

به مناسبت فرارسیدن روز شهید و به منظور پاسداشت یاد و خاطره شهدای بهداری یگان‌های رزم خراسان به وصایای چند تن از شهدای بهداری استان خراسان رضوی که در شرایط کنونی کشور توسط مدافعان سلامت تجسم عینی پیدا کرده اشاره خواهیم کرد.

شهید «علی اخوت گیوشادی»:
آری، به میدانی قدم نهاده‌ام که نتیجه‌ی حضور در آن از قبل مشخص است و با ایمان کامل، پیکار می‌کنم. چون اگر در این میدان کشته شوم، به مقام والایی دست یافته‌ام و اگر زنده بمانم، شاهد پیروزی بزرگی که همان پیروزی مسلمین بر کفار است، خواهم بود.

شهید «رضا برزویی»:
مادرم! خوشحال باش که فرزندت، از میان تمام راه‌های پرپیچ و خم مادی، راه تکامل و سعادت را انتخاب نمود و خوشحال باش که فرزندت، حسین‌گونه در مقابل کفر، سلاح برکشید و مرگ با عزت را بر زندگی با ذلت ترجیح داد.

شهید «رمضانعلی صادقی»:
با آگاهی کاملی که از شهادت دارم، برای دفاع از اسلام و حیثیت انقلاب اسلامی و دفاع از مملکت اسلامی به فرمان رهبر کبیر مسلمانان جهان و مرجع عالیقدر، امام خمینی به جبهه‌ی حق علیه باطل می‌شتابم. امید است که خون‌های ما، نهال نوپای انقلاب اسلامی را بارور کند و شهادت ما موجب آگاهی و رشد فکری جامعه‌ی جهانی شود.

شهید «محمدعلی غفاری‌دوست»:
مردم شهیدپرور ایران و قهرمانان این آب و خاک اسلامی! درود خدا و رسولش بر شما باد که این چنین متحد و متفق در راه راست یعنی همان صراط مستقیم حرکت می‌کنید و در این راه از هیچ خطری هراس ندارید.

شهید «احسان رنجبر»:
هدف از آمدن به جبهه، ابتدا جلب رضای خداوند و بعد از آن دفاع از کشور اسلامی و دین مبین اسلام است. در این برهه از زمان هر کس در حد توان خود باید دین خدا را یاری کند، پس ما هم باید به یاری دین اسلام بشتابیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار