عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان در گفتگو با «دفاع پرس»:

توهین به مقدسات سناریوی تعریف شده توسط سازمان های بین المللی است

قاسم جعفری توهین به مقدسات و پیامبر اکرم (ص) را سناریو تعریف شده توسط سازمان های بین المللی دانست که آنها در این راستا اقداماتی را هماهنگ با یکدیگر انجام می دهند.
کد خبر: ۳۸۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۵ - 18January 2015

توهین به مقدسات سناریوی تعریف شده توسط سازمان های بین المللی است

قاسم جعفری، عضو فراکسیون اصلگرایان مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، در رابطه با اهانت نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر اکرم(ص) گفت: در هزاره سوم به نظر می رسد یک نقطه عطفی در بحث برخورد تمدنی در تلاشند تا تمدنهای مصنوعی خود را همچون سونامیهای بزرگ به زور بر تمدنهای عمیق و ریشهدار که ریشه در فطرت الهی دارد تحمیل کنند.
وی در ادامه با تأکید بر این مطلب که زیبایی ذاتی، هیچ گاه با زیبایی با آرایش مواد آرایشی برابری نمی کند، اظهار داشت: تمدن های مصنوعی که غرب در صدد تحمیل کردن آن به دیگر جوامع هستند، تمدن هایی ساختگی است که با فطرت ذات و ریشه انسانیت سازگار نیست اما هژمونی سلطه و آنهایی که دنبال کارتل های سرمایه ای هستند در تلاشند تا این تمدن های مصنوعی را بر دیگر جوامع تحمیل کنند.
نماینده مردم بجنورد در خانه ملت در ادامه بیان داشت:  دولتمردان غربی برای تحمیل تمدنهای مصنوعی خود، اسلام را اصلی ترین مانع برسر راه می بینند لذا به تمام تلاش هایشان مثل گذشته ادامه می دهند و امروز با شدت بیشتری با کمک گرفتن از تکنولوژی رسانهای در نظر دارند بر دیگر جوامع، این تمدنها را تحمیل کنند بنابراین باید فعالیت های رسانه های خود را افزایش دهیم.
جعفری در ادامه به واقعه یازده سپتامبر و حوادثی را که دولتمردان غرب برای اسلام هراسی با سخت افزارها و نرم افزارها در جهان اسلام ایجاد کرده اند اشاره کرد و اظهار داشت: کارشناسان اجتماعی، امنیتی و جامعه شناختی جمعیت اروپا می دانند که در 40 تا 50 سال آینده اکثر مردم اروپا به مذهب اسلام گرایش یافته و مسلمانی را پیشه مذهبی خود قرار داده اند لذا سیاستمداران اروپایی در صدد هستند تا با تنفر ایجاد کردن در میان مردم از این حرکت رو به رشد اسلام در کشورهای اروپایی جلوگیری کنند.
وی همچنین به انفجار چند روز گذشته در مجله فرانسوی اشاره کرد و بیان داشت: با یک نگاه دقیق می توان بیان داشت که دولتمردان با تحریک قربانیانی که قرار بود در این کشور اعدام شوند این انفجار را هم برای نابودی این قربانیان و هم استفاده ابزاری از این افراد برای دست یابی به اهدافشان که همان اسلام هراسی است بهره گرفتند.
قاسمی راهپیمایی مقابله با تروریسم در اروپا را یک برنامه تلویزیونی دانست و گفت: چرا که برای اجرای این راهپیمایی نمایشی مردم را از سراسر اروپا جمع و در یک مکان گرد هم جمع آوری کردند و تیراژ مجله ای که به بیش از 5 هزار در روز نمی رسید را نزدیک به سه میلیون چاپ کردند و کاریکاتور علیه اسلام و پیامبر اکرم (ص) را در مقابل انظار مردم به نمایش گذاشت و این گونه رفتارها نشان از آن دارد که این حرکت ها حساب شده است. البته دولتمردان اروپایی و آمریکایی از فرصت های ایجاد شده در جهان اسلام که توسط حکام ذلیل و دنیا طلب که برای سلطنت دو روزه خود همه چیز را در قمار سلطنت این افراد و سست عنصری خود ایجاد کرده اند، کمال بهره را می برند.
وی افزود: برای این که بخواهیم با این موارد در جهان مقابله کنیم لازم است بیداری اسلامی را تقویت کنیم و روشنگری و همگرایی در جامعه ادامه پیدا کند و وحدت میان مسلمانان افزایش یابد و به معنای واقعی سیره ائمه اطهار در جهان رخ دهد.
نماینده مردم بجنورد در خانه ملت گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند: "که ملت ایران یک رسالت مهم بر دوش خود احساس می کند و آن رسالت نیز ایجاد تمدن نوین اسلامی است".
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بیان داشت: تمدن مصنوعی که در غرب ایجاد شده است باعث خواهد شد تا منافع دولتمردان غربی برای همیشه حفظ شود و با این تمدن مصنوعی ما همیشه با جهان اول، دوم و جهان سومی مواجه باشیم و دولتمردان غربی را در کرسی اربابی مشاهده خواهیم کرد.
وی با بیان این مطلب که دولتمردان غربی امروز دچار برخورد محافظه کاری شدید قرار گرفته اند، اظهار داشت:  این گروه از ثروت کشورهای جهان دوم و سوم بهره می گیرند و هر کجا که مشاهده کنند این جایگاه آنان به خطر افتاده است دولتمردان غرب با بکار گرفتن تمامی حربه های اقتصادی و سیاسی به دنبال مقابله با دشمنان بپا می خیزند.
جعفری توهین به مقدسات و پیامبر اکرم (ص) را سناریو تعریف شده توسط سازمان های بین المللی دانست که آنها در این راستا اقداماتی را هماهنگ با یکدیگر انجام می دهند.
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در ادامه به نقش مسلمانان در جهان بر علیه این گونه رفتار ها تأکید کرد و گفت: مسلمانان باید اسلام را بر اساس قرآن و سیره نبوی و سیره اهل بیت به دیگران بشناسانیم و تنگه احدهایی که دشمن از این تنگه ها عبور می کند و در نهایت از این مکان ها ضربه هایی را به مسلمانان وارد می کند را شناسایی کنیم و از آدم های قوی برای دفاع و مقابله با دشمنان در گلگوگاهها در تنگه های اجتماعی، فرهنگی، مذهبی، اقتصادی و .... استفاده کنیم زیرا که دشمن در صدد است برای مقابله با اسلام ومسلمانان مذهب را در مقابل مذهب قرار دهند.
وی در خاتمه بیان داشت: امروز وظیفه روشنفکران و علما است که چراغ علم خود را روشن کنند و با نور همین چراغ ها تاریکی ها را یکی پس از دیگری از میان بردارد.
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها