امیر صباحی‌فرد:

تأمین امنیت دفاعی مراکز حساس کشور از اهداف اصلی پدافند است

جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص)، تأمین امنیت دفاعی مراکز حیاتی، حساس و مهم کشور را از اهداف اصلی این قرارگاه برشمرد.
کد خبر: ۳۸۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۷ - 18January 2015

تأمین امنیت دفاعی مراکز حساس کشور از اهداف اصلی پدافند است

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحیفرد» جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتمالانبیاء(ص) در جمع کارکنان این قرارگاه با اشاره به توانمندی این قرارگاه در راستای ایجاد امنیت در مناطق حساس کشور گفت: تأمین امنیت دفاعی مراکز حیاتی، حساس و مهم کشور از اهداف اصلی قرارگاه پدافند هوایی است.

جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی افزود: افزایش قدرت دفاعی مستلزم این است که در بهترین وضعیت آمادگی در حوزه پدافند عامل و غیرعامل قرار داشته باشیم.

وی اظهار داشت: امروز قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) با استفاده از کارکنان جوان که تمام مراحل آموزش خود را در همه سطوح در دانشگاهها و مراکز آموزشی داخلی طی کردهاند و بهرهگیری از سامانههای کاملا بومی و بدون هیچگونه وابستگی به خارج از کشور ماموریت دفاع از آسمان کشور را به انجام میرساند و در بحث سامانههای پدافندی هم با اتکا به دانش بومی نیاز خود به سلاح و سامانه را کاملا از داخل کشور تامین میکند.

امیر صباحیفرد در پایان تأکید کرد: با تلاش بیوقفه کارکنان آمادگی قرارگاه پدافند هوایی برای مقابله با هرگونه تهدید در شرایط مطلوبی قرار دارد و این آمادگی باید روزبهروز و متناسب با نوع تهدید افزایش یابد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها