نامه‌های آسمانی شهدای البرز (۳)

اگر سعادت دنیا و رضای خداوند را می‌خواهید باید از ولایت فقیه پیروی کنید

شهید سید مهدی اعتصامی در وصیت نامه‌اش می‌گوید: اگر سعادت دنیا و رضای خداوند را می‌خواهید و هم چنین اگر می‌خواهید زیر سایه‌ی اسلام بمانید و زیر بار ستمکاران شرق و غرب نروید، هم چنان  که بودیم، باید از ولایت فقیه و رهبر انقلاب پیروی کنید.
کد خبر: ۳۸۸۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۰ - 22March 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، شهید طلبه «سید مهدی اعتصامی» در آخرین نامه اش خطاب به خانواده اش چنین می گوید:

بسم الله الرحمن الرحیم

اشهد ان لا اله الا الله وحده لا شریک له و اشهد ان محمداً عبده و رسوله، اللهم صل علی محمد و آل محمد و اشهد ان امیرالمؤمنین و اولاده المعصومین حجج الله.

با درود و سلام بیکران به پیشگاه مقدس و باعظمت یگانه منجی عالم بشریت و انتقام گیرنده از قاتلان جدش حسین (ع) و برپاکننده عدل و داد بر روی گیتی، حضرت بقیة الله الاعظم (ارواحنا لتراب  مقدمه الفدا) و نایب بر حقش، حضرت امام خمینی (مدظله العالی) و با درود بی حد بر روان پاک شهیدان گلگون کفن مکتب خونین تشیع و نیز به خانواده های معظم شان که با قوت خدا در فراق عزیزان شان صبر و استقامت کردند و هر لحظه با یاد شهادت فرزندان شان سجده شکر به جا آوردند.

ابتدا پس از حمد و ثنای  خداوند رحمان چند سخنی با پدر و مادر مهربانم که به گردن من روسیاه در درگاه خداوند حق بسزا یی دارند.

پدر و مادر عزیزم، به یاد آورید که برای تربیت من چه رنـج ها و چه غم ها یی را به جان خریدید و تحمل کردید؛ ولی باز من به خود که نظر می کنم، می بینم هنوز که هنوز است آن طور که باید بنده خدا می بودم، نبودم و آن طور که باید خدا را عبادت می کردم، نکردم و بسیار شرمنده از درگاه خداوند که مبادا از من نگذرید و مرا حلالم نکنید.

پدر و مادر جان، تنها کاری که می توانم در این جا انجام دهم این است که دست های آلوده به گناهم را به درگاه خداوند کریم و رئوف بلند کنم که خدا شما را عاقبت به خیر بگرداند و با محمد و فاطمه وعلی و حسن و حسین و ائمه معصومین محشورتان بگرداند؛ چون دیگر خجالت می كشم حرف دیگری در رابطه با طلب بخششم بگویم ان شاالله که مرا حلال کنید.

مادر و پدر بزرگوارم، خواهشی از شما دارم واین که در دعاهای تان بعد از دعا به جان امام و رزمندگان اسلام برای مغفرت من زیاد دعا کنید و اگر من شهید شدم به خداوند قهار سوگند می خورم که شهادت من به خاطر لیاقت شهید شدن نبوده؛ چون خدا می داند که بنده خوبی برای او نبوده ام.

پدرم گریه کن؛ اما به خاطر مصائب و غم های فراوانی که بر سر حضرت سید الشهدا آوردند.

خواهرم، سعی کن متوجه این موضوع باشی که مرگ حق است و هیچ کس نمی داند که در کدام مکان و در چه زمانی می میرد؛ پس همیشه آماده باشید و توجه کنید تا مانند ما دست تهی نباشید که منزل بس خطرناک است و گردنه های پر نشیب و فراز و پرتگاه های بس ترسناک و پرخطر در پیش است و سعی کنید برادرانم را مانند رجا یی ها و بهشتی ها تربیت کنید و به مصطفی بگویید که درسش را بخواند و بعدها او را به حوزه ی علمیه بفرستید که راه بسیار خوبی است و راهی است برای بهتر توشه گرفتن که آخرش سعادت و خوشبختی دو دنیاست.

پدر و مادرم و ای ملت ایران، اگر سعادت دنیا و رضای خداوند را می خواهید و هم چنین اگر می خواهید زیر سایه ی اسلام بمانید و زیر بار ستمکاران شرق و غرب نروید، هم چنان  که بودیم، باید از ولایت فقیه و رهبر انقلاب پیروی کنید. این پیرمرد هفتاد و چند ساله، ولی باعظمت، به یاری خداوند رژیمی را دگرگون کرد و این نعمتی بس بزرگ است و ما هر چه از خدا تشکر کنیم، باز نمی توانیم شکرگزار نعمت هایش باشیم؛ چون اگر نعمت های خداوند را شکرگزار باشیم، خداوند زیاد می کند و الا خداوند آن نعمت را از ما می گیرد.

ای مردم، قدر این برادران بسیجی و سپاهی را بدانید که یک وقت چشم باز می کنید و می بینید از میان  شما رفته اند. آن ها را از خودتان نرنجانید که در آینده پشیمان می شوید.

ای برادرانی که در سنگر مدرسه کوشش می کنید، البته روی سخنانم با کسانی است که احساس مسئولیت  دارند نه  کسانی که  صم و بكم  هستند، کاری ندارم. ای برادران، مواظب اعمال مغایر با احکام اسلام و ضربه زنندگان به اسلام در مدرسه  باشید، بــه ویژه کسانی که فعالیت های ضدانقلابی می کنند و به شدت مراقب اعمال و رفتار دانش آموزان باشید.

معلم های گرامی، عاجزانه از شما می خواهم که اگر عمل خطایی از من دیده  و یا تندی از من سرزده و احیاناً در هنگام درس معلمی از من نارحت شده، مرا به بزرگواری خود حلال کنید و ببخشید که شاید خداوند هم از سر تقصیرات من بگذرد.

پدر جان، اگر جنازه من به دستتان رسید، دعای کمیل بر جنازه ام بخوانید وهر کجا که دفن کردید، اشکالی ندارد.

عزیزانم، ما را تا چند لحظه دیگر به خط مقدم می برند. از شما می خواهم از یکایک دوستان و آشنایان و اقوام بخواهید که مرا به بزرگواری خود ببخشند و برایم قرآن زیاد بخوانید.

خدایا، خدایا، تا انقلاب مهدی، خمینی را نگهدار.

برای سلامتی امام خمینی بسیار دعا کنید.

 

* زندگی نامه:

نام شهید: سید مهدی اعتصامی (طلبه)

تاریخ تولد: 16 آبان 1348

تاریخ شهادت: 12 اردیبهشت 1365

نوع عضویت: بسیجی

نوع شغل : روحانی

محل شهادت: منطقه عملیاتی فکه

محل مزار: گلزار شهدای امامزاده محمد (ع) (کرج)

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار