نامه‌های آسمانی شهدای البرز (۷)

اگر هزار تکه‌ام کنند با خون خود بر زمین می‌نویسم خمینی

شهید ماشاالله تیرگیر در وصیت نامه‌اش می‌گوید: اگر هزار تکه‌ام کنند باز هم با خون خود بر زمین می‌نویسم: خمینی، خمینی.
کد خبر: ۳۸۸۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۰ - 26March 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، دانش آموز بسیجی شهید «ماشاالله تیرگیر» در آخرین نامه اش خطاب به خانواده اش چنین می گوید:

بسم االله الرحمن الرحیم

چنین نپندارید کسانی  که در راه خدا کشته شده  اند، مرده اند؛ بلکه زنده اند و نزد خدا روزی می خورند. (آل عمران)

  «اگر هزار تکه ام کنند باز هم با خون خود بر زمین می  نویسم: خمینی، خمینی.»

با درود به منجی عالم بشریت، امید محرومین جهان، امام زمان (عج) و با سلام به رهبر عظیم انقلاب اسلامی و با سلام بر پیکر پاک تمام شهیدانی که با خون خود نهال  های جوان انقلاب را آبیاری کردند، شهیدانی که درس آزاد مردن را به ما آموختند و با درود بیکران به سالار شهیدان، حضرت سیدالشهدا(ع).

خدایا! با تمام گناهانم به  سوی تو آمدم تا شاید از لشکریان تو قرار گیرم تا از ناله های ایشان در کنار سنگرها از بار گناهانم کاسته شود. آمدم تا به ندای « هل من ناصر» امامم لبیک گفته و صدایم را به جهانیان برسانم که ما کوفیان زمان امام حسین نیستیم تا رهبر عزیزمان را تنها بگذاریم. ما با پیروی از او به نبرد حق بر باطل خود ادامه می دهیم تا پرجم پر افتخار « لااله  الاالله » را در تمام جهان به اهتزار درآوریم و درسی به ایادی ابلیس بدهیم تا بدانند ما در دانشگاه حسین (ع) درس آموختیم.

من افتخار می کنم که در چنین مرحله ی حساسی از زمان قرار گرفتم که در راه اسلام و قران خدمت می کنم و از دوستانم و خانواده ام می  خواهم که در پیروی از خط امام پایدار و استوار باشند و هر لحظه پیام های امام را مو به مو انجام دهند و نقطه   ضعف به  دست ایادی شیطان منافقان ندهند. بر شماست که خون شهیدان مان را زنده نگه  دارید، شهیدانی که جنازه های شان به  دست مادرهای شان نرسیده، کاری نکنید که روز معاد همین عزیزان از شما شکایت کنند.

پدرم، مادرم، ما را خدا آفریده و خود او ما را می برد. اگر من شهید شدم، شما ناراحت نشوید؛ چراکه خون من از خون امام حسین برتر نیست. سید الشهدا (ع) با این همه عظمت جانش را فدای اسلام کرد، پس در بستر مردن برای ما ننگ است.

مادرم، با گریه هایت دل منافقین را شاد نکن. پدرم، افتخار کن که من لیاقت شهادت را پیدا کردم. برادرانم و خواهرم، به جای این  که برای من اندوهگین باشید به یاد شهیدان صدر اسلام باشید، به یاد هزاران شهید گمنامی که ذره ای از آنان پیدا نشده  است. در نمازهای  تان و دعاهای  تان امام را فراموش نکنید. او را دعا کنید؛ زیرا دشمن از اسلام  شناسانی چون او هراس دارد.

پدرم، مادرم، ما می  رویم تا با کاروان (والفجر) کربلای حسین را آزاد سازیم، به یاد حسین به پیش خواهیم رفت و به او خواهیم گفت : «که اگر در کنار تو نبودیم تا تو را یاری کنیم اکنون به رهبری حسین زمان مان خون سرخ تو را زنده خواهیم کرد.»

خدایا! مرا تکه تکه ام کن تا در روز قیامت  نزد امام حسین (ع) شرمنده نباشم.

چه خوش باشد که با ایمان بمیرم            به زیر سایـــــه  ی قرآن بمیـــرم

دلم خواهد که در پایان عمــرم              غریـق رحمــــــت یزدان بمیــــرم

دلم خواهد خدایا سرخ و گلگون             چو جانبـــازان خوزســتان بمیـــرم 

دلم خواهد دلم خواهد خدایا                   شهــــید شاهـــدی بریان بمیــــرم

 

* زندگی نامه:‌

نام شهید:‌ ماشاالله تیرگر

تاریخ تولد: 1343

تاریخ شهادت: 26 فروردین 1362

نوع عضویت: بسیجی

نوع شغل : دانش آموز

محل شهادت: منطقه عملیاتی فکه

محل مزار: روستای کوشک زر (کرج)

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار