نامه‌های آسمانی شهدای البرز (۸)

جان من هدیه‌ای برای امام خمینی و راه خداست

شهید محمد تقی برزگر در وصیت نامه اش می‌گوید: پدرم از طرف من به دست بوسی امام بروید و به تمام دوستان و آشنایان بگویید جان من هدیه‌ای برای امام خمینی و راه خداست.
کد خبر: ۳۸۸۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۰ - 27March 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، دانش آموز بسیجی شهید «محمد تقی برزگر» در آخرین نامه اش خطاب به خانواده اش چنین می گوید:

به نام الله پاسدار خون شهدای اسلام

 آن کس که مرا طلب کرد، می یابد. آن کس که مرا یافت، مـی شناسد و آن کس مرا شناخت، دوستم می دارد و آن کس که دوستم داشت، به من عشق می ورزد و آن کس که به من عشق ورزید، من نیز به او عشق می ورزم و آن کس که به او عشق ورزیدم، او را می کشم و آن کس را که بکشم، خون بهایش بر من واجب است؛ پس من خود، خون بهایش هستم.

سخنی چند با ملت شهید پرور ایران که امیدوارم به آن عمل کنند. برادران، راه امام را بیاموزید. خط امام، خط اجل مکتوب تعالی بخش اسلام است. از یاری خمینی بزرگ تا نثار جان ناقابل دست برندارید. هم وطنان مسلمان، دانستیم ولایت فقیه استمرار راه انبياست. اسلام پس از گذشت سال ها بار دیگر تمدن دوباره گرفت و ولايت فقيه  قلب اسلام است؛ پس ولایت فقیه را با اسلام نگه دارید تا اسلام سالم بماند. امت اسلام باید از امام تبعیت کنند و این عشق است که موجب شده مجاهدان با تمام وجود امام و فرماندهی کل قوا را احساس کرده و با مرکب خون، احساس و عشق شان را تقسیم کنند.

خدمت پدر عزیزم سلام عرض می کنم. پدر جان، رهبر عزیز را تنها نگذارید و همیشه از او تبعیت کنید. من که موفق به دیدارش نشدم. پدرم از طرف من به دست بوسی ایشان بروید. پدر جان، به تمام دوستان و آشنایان بگويید: «جان من هدیه ای برای امام خمینی و راه خداست.»

ای پدر عزیزم، از شما کمال تشکر را دارم که با رضایت خود مرا به جبهه فرستادید و امیدوارم مرا حلال کنید. پدر جان، تو مانند ابراهیم، فرزندت را فدای اسلام و قرآن کردی که ان شاالله در پیش امام حسین(ع) روسفید باشی.

خدمت مادرعزیزم سلام عرض می کنم. امیدوارم مانند حضرت زینب (س) صبور باشی. مادر عزیزم، با قربانی کردن فرزندت در پیش حضرت  زهرا، علیهاالسلام، روسفید هستی. مادرجان، وقتی من به شهادت رسیدم به اهل فامیل بگو: «فرزندم در راه امام رفت.»

 

* زندگی نامه:‌

نام شهید:‌ محمد تقی برزگر

تاریخ تولد: 7 شهریور 1346

تاریخ شهادت: 14 مرداد ماه 1362

نوع عضویت: بسیجی

نوع شغل : دانش آموز

محل شهادت: حاج عمران

محل مزار: گلزار شهدای بی بی سکینه (س) (کرج)

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار