نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

مردم به توصیه‌های بهداشتی عمل کنند

آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» گفت: عبور از این بلا مستلزم این است که مسئولان تلاشی دانش بنیان داشته و مردم به توصیه‌های بهداشتی عمل کنند.
کد خبر: ۳۸۸۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲ - 20March 2020

مردم به توصیه‌های بهداشتی عمل کنندبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» روز جمعه در پیام نوروزی خود خطاب به مسئولان این استان اظهار داشت: مسئولان هر چه می‌توانید به جوانان در رابطه با اشتغال، مسکن و تسهیلات زندگی کمک کنید.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: مسئولان در رابطه با عرصه‌های مختلف بهداشت و درمان هرچه می‌توانید به مردم عنایت داشته و خدمت کنید.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: بیماری کرونا در اواخر سال گذشته همه را آزرده کرد و فضای ملی و جهانی را تحت تاثیر قرار داده و انتظار می‌رود با عنایت ذات اقدس الهی، تلاش کادر درمان و همکاری خوب مردم این بلیه برطرف شود و شرایط به حالت عادی برگردد.

صفایی بوشهری گفت: عبور از این بلا مستلزم این است که مسئولان تلاشی دانش بنیان داشته و مردم به توصیه‌های بهداشتی عمل کنند.

وی بیان کرد: از تمام تلاشگران کادر درمانی، پزشکی، پشتیبانی و گروه‌های جهادی که با دست خالی دلسوزانه درخدمت مردم هستند و اقلام بهداشتی را به مردم رسانند قدردانی می‌شود.

امام جمعه بوشهر گفت: سیل‌های متعدد، گرفتاری‌های گوناگون، شهادت سردار بزرگ شهید قاسم سلیمانی و سقوط هواپیما از حوادث تلخ سال گذشته بود اما در کنار تمام این تلخی‌ها شیرینی‌هایی خاص خود و موفقیت‌های بسیاری داشت که ما باید از این کمبودها و تلخی‌ها عبرت بگیریم و برای حل آنها برنامه ریزی و برای پیشگیری از آنها طرح‌ها داشته باشیم.

صفایی بوشهری افزود: سال گذشته مردم ایران امتحان بزرگی دادند و در همه صحنه‌هایی که نیاز به حضور آنها بود حماسه و افتخار آفریدند امید می‌رود مسئولان مملکت و استان موفق باشند و بتوانند به مردم عزیز استان بوشهر که مردمان کم نظیری هستند خدمات صادقانه و کارآمد ارائه دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار