سردار شکارچی:

«جهش تولید» رونق اقتصاد و ناکامی دشمنان را به همراه دارد

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: «جهش تولید» موجب رونق اقتصاد شده و ناکامی دشمنان انقلاب اسلامی را به دنبال دارد.
کد خبر: ۳۸۸۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲ - 20March 2020

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، سردار «ابوالفضل شکارچی» سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در گفت‌وگویی با آرزوی صحت و سلامت و طول عمر با عزت برای رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم شریف ایران و با اشاره به پیام نوروزی رهبر انقلاب و نامگذاری سال ۱۳۹۹ به عنوان «جهش تولید» اظهار داشت: تولید معنا و مفهوم عمیقی دارد که تحقق اقتصاد مقاومتی و قطع وابستگی به دشمنان را به دنبال خواهد داشت. دشمنانی که با اعمال فشار حداکثری بر ملت ایران به دنبال اهداف پدیده خود هستند.

وی افزود: دشمنان به دنبال اعمال تحریم و فشار حداکثری بر ملت ایران اسلامی هستند و شعار «جهش تولید» که به خوبی و با بصیرت عمیق رهبر معظم انقلاب اسلامی انتخاب شده است در صورت توجه مردم و مسئولان می‌تواند سد بزرگ و غیر قابل نفوذی در برابر زیاده خواهی‌های دشمنان باشد و ملت ایران را به اهداف والای خود نزدیک کند.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح جهش تولید را یکی از ملزومات محقق کننده اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: «جهش تولید» تحکیم بخش استقلال کشور است و می‌تواند با رونق که ایجاد می‌کند مشکلات بیکاری جوانان را حذف کرده و اشتغال و پویایی به همراه داشته باشد.

سردار شکارچی گفت: شعار سال جدید در راستای شعارهای سال‌های گذشته انتخاب شده و تکمیل کننده آنهاست. «جهش تولید» می‌تواند موجب رونق تولید و اقتصاد در سراسر کشور شود.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای فشار و تحریم حداکثری ایران گفت: دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال این هستند که با توجه به مشکلاتی که در دنیا به وجود آمده و با همکاری آنها فشار بیشتری را بر ملت ایران تحمیل کنند، اما «جهش تولید» به خوبی می‌تواند دشمنان انقلاب اسلامی را ناکام کند.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در پایان تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با توجه به جهت گیری و رویش‌های پیشروی کشور، شعار سال را انتخاب کردند و تاکنون به خوبی برای ما ثابت شده است که این جهت‌گیری‌ها بسیاری از توطئه دشمنان ایران اسلامی را به شکست کشانده است. «جهش تولید» به خوبی جمهوری اسلامی را در برابر توطئه‌های استکبار جهانی مصون ساخته و دشمنان را نا کام می‌کند.

منبع: مهر

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها