استاندار خوزستان در پیام نوروزی؛

برای مهار ویروس کرونا باید تصمیمات سخت بگیریم

غلامرضا شریعتی در پیام نوروزی با اشاره به مهمان نوازی و عزیز دانستن مهمان از سوی خوزستانی ها اعلام کرد خوزستان در ایام نوروز نمی‌تواند پذیرای مهمانان نوروزی باشد.
کد خبر: ۳۸۸۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۱ - 20March 2020

برای مهار ویروس کرونا باید تصمیمات سخت بگیریم

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «غلامرضا شریعتی» استاندار خوزستان در پیامی به مناسب آغاز سال ۱۳۹۹ فصل بهار را یکی از باشکوه‌ترین جلوه‌های خداوند متعال در عالم هستی دانست که می‌توان با دقت و توجه در زیبایی‌های آن راهی به سوی خداوند یافت و جلوه‌های عظمت پروردگار را به نظاره نشست.

در این پیام آمده است؛

بهار در سال ۹۹ با جوشش چشمه‌های رحمت الهی، جلوه‌های بی بدیلی در طبیعت خوزستان خلق کرده است اما امسال با توجه به شرایط خاص و شیوع ویروس کرونا باید با ماندن در خانه و پرهیز از سفر و دید و بازدیدهای نوروزی، از این تهدید و بحران به سلامت عبور کنیم و بهارهای آینده را در کنار خانواده و عزیزان خود به خوبی و خوشی سپری کنیم.

ما خوزستانی‌ها به درستی به مهمان نوازی و عزیز دانستن مهمان معروف هستیم و اتفاقاً به دلیل همین ویژگی از همین جا اعلام می‌کنم خوزستان در ایام نوروز نمی‌تواند پذیرای مهمانان نوروزی باشد و هیچ هتل، مسافرخانه و مهمانسرایی حق پذیرش مهمان را ندارد.

هم استانی‌های صبور، ما برای مهار ویروس کرونا باید تصمیمات سخت بگیریم. اطمینان دارم که اکثر قریب به اتفاق مردم ما به توصیه‌ها و الزامات بهداشتی و درمانی پایبند هستند اما همین‌جا صریح بگویم که با هماهنگی دادگستری، تمام اشخاصی که مانع اجرای دستورات بهداشتی شوند و یا حتی در اثر غفلت باعث انتشار بیماری شوند، مطابق قانون برخورد می‌شود.

با همکاری شما و مسئولان امر و عمل به توصیه‌های بهداشتی و ماندن در خانه، امیدوارم بر این ویروس غلبه کنیم. از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی پزشکان، پیراپزشکان، پرستاران و کادر درمانی تشکر و قدردانی نموده و امیدوارم خداوند متعال پذیرای از خودگذشتگی و ایثار این عزیزان باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها