دیدار مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان با خانواده شهید مدافع امنیت «هادی الماسیان»

با هدف آغاز روند خدمت با عطر شهدای شاخص سرزمین ایران اسلامی، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان لرستان امروز با خانواده شهید مدافع امنیت «هادی الماسیان» دیدار کرد.
کد خبر: ۳۸۸۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰ - 21March 2020

دیدار مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان با خانواده شهید مدافع امنیت «هادی الماسیان»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ «حجت الله ناصر پور» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان لرستان در این دیدار ضمن تبریک سال نو به خانوده شهید، به تشریح خاطرات خود از این شهید گرامی پرداخت و اظهار داشت: شهید الماسی به یقین برگزیده خدای تبارک و تعالی برای مجاهدت فی سبیل الله و فدای جان در راه معبود بود.

ناصر پور گفت: هر کس که با او معاشرت داشت امنیت، خلوص و آمادگی روحی برای جان نثاری در راه حق را در وی مشاهده میکرد.

وی افزود: ما وظیفه داریم همان طور که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه ای  (مد ظله العالی) فرمودند پیام شهدا را و درسی که هر شهید به همراه مجاهدت خود دارد را به جامعه برسانیم.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان لرستان با بیان به اینکه عمل به پیام شهدا یک وظیفه است، گفت: شهیدان به یقین باعث افتخار، ثبات سیاسی و امنیتی کشور هستند. همچنین عامل پیشرانی برای فعالان اقتصادی در کشور در خدمت رسانی به مردم به حساب می آیند.

وی در پایان گفت: امیدوارم در سال 99 با پیروری  از فرمان حضرت آقا مبنی بر جهش تولید با پیروی از مکتب شهیدان، مردم و مسئولین بتوانند با عبور از بلایا و بحرانهای موجود در گام های بعدی را برای پیشرفت و آباددانی بردارند.

 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها