فرمانده سپاه ناحیه چالوس خبر داد؛

توزیع بسته‌های حمایتی در بین خانوارهای آسیب‌دیده چالوس/ تولید روزانه 8 هزار ماسک

«عابدین داغمه‌چی» از توزیع بسته‌های حمایتی 300 هزار تا یک میلیون تومان در بین خانوارهای آسیب‌دیده چالوس خبر داد.
کد خبر: ۳۸۸۹۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۹ - 21March 2020

توزیع بسته‌های حمایتی در بین خانوارهای آسیب‌دیده چالوس / تولید روزانه 8 هزار ماسکبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ پاسدار «عابدین داغمه‌چی» فرمانده سپاه ناحیه چالوس عصر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرا رسیدن عید نوروز و همچنین عید مبعث، با اشاره به وضعیت اقتصادی برخی دهک‌های جامعه و برخی مشاغل که با ویروس کرونا دچار مشکل شدند، اظهار داشت: سپاه چالوس با کمک نیروهای بسیج، پایگاه‌های مقاومت و خیرین اقدام به توزیع بسته‌های حمایتی در این شهرستان کرد.

داغمه‌چی از توزیع بسته‌های حمایتی 300 هزار تومان تا یک میلیون تومان در بین خانوارهای آسیب دیده خبر داد و افزود: این بسته‌ها حاوی موادغذایی از جمله برنج، روغن، ماکارانی، کنسرو، حبوبات و موادشوینده، مرغ و گوشت مورد نیاز خانواده‌ها است.

فرمانده سپاه چالوس در ادامه با اشاره به تولید مواد ضدعفونی اضافه کرد: با هماهنگی اداره صنعت، معدن و تجارت و دانشگاه علوم پزشکی اقدام به تولید برخی از نیازمندی‌های مردم از جمله ماسک، الکل، ژل و مواد ضدعفونی کننده در این شهرستان کردیم.

داغمه‌چی از تولید هشت هزار ماسک در روز خبر داد و متذکر شد: سه کارگاه بزرگ تولید ماسک توسط نیروهای بسیج در شهرستان چالوس راه اندازی شد و بیش از 100 کارگاه کوچک خانگی نیز با کمک بسیج سازندگی مشغول به تولید ماسک‌های بهداشتی هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار