استاندار آذربایجان‌غربی:

مردم برای در خانه ماندن اهتمام جدی داشته باشند

شهریاری گفت: متاسفانه علی‌رغم همه هشدارها هنوز بخشی از جامعه خطر کرونا را جدی نگرفته اند و انتظار می رود تا این افراد نیز نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و سیاست مهم در خانه ماندن اهتمام جدی داشته باشند.
کد خبر: ۳۸۸۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۳ - 21March 2020

مردم برای در خانه ماندن اهتمام جدی داشته باشند

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، «محمدمهدی شهریاری»، استاندار آذربایجان‌غربی، امروز در نشست با فرماندهان قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) و سپاه شهداء، ضمن تبریک سال نو، با قدردانی از مشارکت و نقش آفرینی نیروهای نظامی، انتظامی و اطلاعاتی در مقابله با کرونا اظهار داشت: توانمندی‌های شکل گرفته در بستر شکست کرونا از جمله راه‌اندازی بیمارستان صحرایی، استراحتگاه، ضدعفونی معابر، غربالگری و کنترل مبادی ورودی و طرح بسیج ملی توانسته از شیوع افسارگسیخته ویروس کرونا در استان جلوگیری کند.

وی به روند شیوع ویروس کرونا در استان اشاره کرد و افزود: همکاری دستگاه‌های اجرایی و عموم مردم با مصوبات ستاد ملی و استانی مدیریت و مقابله با کرونا رضایت بخش است.

استاندار آذربایجان‌غربی ادامه داد: متاسفانه علی‌رغم همه هشدارها هنوز بخشی از جامعه خطر کرونا را جدی نگرفته اند و انتظار می رود تا این افراد نیز نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و سیاست مهم در خانه ماندن اهتمام جدی داشته باشند.

وی در ادامه تعطیلی بازارهای سنتی، پاساژهای تجاری و مراکز پرتجمع تا ۱۵ فروردین و نیز کنترل مبادی خروجی و ورودی و اجرای غربالگری را در پیشگیری از شیوع کرونا و قطع زنجیره انتقال موثر دانست.

شهریاری در این دیدار تدابیر لازم در خصوص آمادگی قرارگاه حمزه سید الشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه در شمال‌غرب و سپاه شهدای آذربایجان غربی برای افزایش فعالیت های مقابله ای از جمله راه اندازی و تجهیز بیمارستان صحرایی و نیز تولید ماسک و اقلام ضد عفونی بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار