معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی مازندران:

پاسداشت جانبازان و شهدا یک تکلیف و وظیفه همگانی است

«علی دستور» با بیان اینکه شهدا و جانبازان، با ایثار و از خودگذشتگی آسایش و امنیت را به مردم هدیه کردند، گفت: پاسداشت ایثارگری‌های جانبازان و رشادت‌های شهدا یک تکلیف و وظیفه همگانی است.
کد خبر: ۳۸۸۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰ - 22March 2020

پاسداشت جانبازان و شهدا یک تکلیف و وظیفه همگانی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «علی دستور» معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان مازندران به منظور دلجویی از خانواده‌های شهدا و جانبازان نیروی انتظامی، با خانواده‌های معظم جانباز شهید «رمضان قاسمی» و جانبازان «حسن حیدری» و «روح الله مطیعی» در ساری و جویبار دیدار و از آنان دلجویی کرد.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان در حاشیه این دیدارها اظهار داشت: امنیت و آسایش امروز جامعه مرهون خون شهدا و رشادت جانبازان عزیز است.

دستور با بیان اینکه خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان حق بزرگی بر گردن همه ما دارند، تصریح کرد: خانواده‌های شهدا و جانبازان الگوی صبر و استقامت هستند و باید همواره قدردان رشادت‌های این عزیزان باشیم.

وی با بیان اینکه شهدا و جانبازان، با ایثار و از خودگذشتگی آسایش و امنیت را به مردم هدیه کردند، گفت: پاسداشت ایثارگری‌های جانبازان و رشادت‌های شهدا یک تکلیف و وظیفه همگانی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار