پاسخ مثبت به فراخوان سید حسن نصرالله برای مقابله با کرونا

گروه‌های مختلف در صیدا به فراخوان دبیرکل حزب الله برای همبستگی اجتماعی در مقابله با ویروس کرونا در لبنان پاسخ مثبت دادند.
کد خبر: ۳۸۹۰۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸ - 23March 2020
پاسخ مثبت به فراخوان سید حسن نصرالله برای مقابله با کرونابه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از پایگاه خبری العهد، تعدادی از شهرک‌ها و روستا‌های منطقه صیدا به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا در روستا‌های خود اعلام منع آمد و شد و نیز مسئولیت قانونی در صورت سرپیچی از این ابلاغیه وضع کردند.
مسئولان اداره این مناطق به این منظور٬ اتومبیل‌های گشت خود را در این مناطق مستقر و شماره تلفن‌های ضروری و نیز شماره تلفن‌های موسساتی که مجاز به فعالیت در این روز‌ها هستند مانند داروخانه‌ها و فروشگاه‌های مواد غذایی و سبزی‌فروشی‌ها را اعلام کردند.
در این راستا تعدادی از گروه‌ها در پاسخ مثبت به فراخوان «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب‌الله برای همبستگی اجتماعی به منظور مقابله با کرونا٬ بسته‌های اهدایی توسط برخی خیرین را توزیع کردند.
همچنین برخی شهرداری‌ها با برپایی اتاق بهداشت مشترک میان هیئت بهداشت اسلامی حزب‌الله و دفاع شهری وابسته به جنبش امل برای رسیدگی به اوضاع بهداشتی و ارائه خدمات لازم به مردم٬ بر همکاری مشترک میان امل و حزب‌الله برای مقابله با ویروس کرونا در لبنان تاکید کردند.
شهرداری‌های مذکور همچنین اقدام به راه‌اندازی یک پویش برای قرنطینه خیابان‌ها و منازل و مغازه‌ها و اماکن زیارتی کرده و در ورودی هر شهر به منظور جلوگیری از ورود مهاجران شهر‌های دیگر٬ موانعی قرار داده‌اند.
پیش از این منابع لبنانی از طرح بهداشتی ویژه حزب‌الله برای مقابله با ویروس کرونا با هماهنگی و همکاری با دولت خبر داده بودند.

انتهای پیام/ 231
نظر شما
پربیننده ها