سردار شهسواری خبر داد؛

برگزاری عملیات دفاع بیولوژیک با حضور ۷۰ هزار بسیجی در آذربایجان‌غربی

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: عملیات سراسری تداوم دفاع بیولوژیک «شهدای مدافع سلامت» با حضور ۷۰ هزار بسیجی به همراه یگان‌های جنگ نوین سپاه، ششم تا ۱۵ فروردین در سطح استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۸۹۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷ - 23March 2020

برگزاری عملیات دفاع بیولوژیک با حضور ۷۰ هزار بسیجی در آذربایجان‌غربی

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، سردار حبیب شهسواری، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، امروز در جلسه هماهنگی عملیات دفاع بیولوژیک سپاه در آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: برگزاری عملیات سراسری تداوم دفاع بیولوژیک «شهدای مدافع سلامت» با محوریت نیروی زمینی سپاه و قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی توسط سپاه شهدای آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

وی افزود: این عملیات با حضور یگان‌های نیروی زمینی، رده‌های بسیج شامل گردان‌های بیت المقدس و پایگاه‌های مقاومت، مراکز بهداشی، درمانی و خدماتی و نیز گروه‌های جهادی آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی عنوان کرد: عملیات دفاع بیولوژیک با حضور ۷۰ هزار بسیجی به همراه یگان‌های جنگ نوین سپاه از روز ششم فروردین تا ۱۵ فروردین و به مدت ۹ روز همزمان با سراسر کشور در سطح استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: هدف اصلی از اجرای عملیات، قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا و ارزیابی توان تخصصی رده‌ها و مراکز خدماتی و درمانی در مقابله با بیوتروریسم است که در قالب ضدعفونی و گندزدایی تمام معابر، محورها و مناطق مختلف استان برگزار می‌شود.

سردار شهسواری در مورد سایر اهداف این عملیات بیان داشت: نمایش اقتدار رده‌ها و یگان‌های عملیاتی، ارزیابی توان عملیاتی و تخصصی یگان‌ها اعم از نیروی انسانی، تجهیزات و آموزش در حوزه جنگ نوین و بهداری رزمی در صحنه واقعی، تهدیدهای بیوتروریسم، بیولوژیک، شناسایی و احصاء کمبودها در راستای ارتقای توانمندی عملیاتی متناسب با تهدیدات بیولوژیک از دیگر اهداف عملیات است.

وی خاطرنشان کرد: این عملیات در استان با مسئولیت قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه، در مرکز استان با حضور نیروهای لشکر ۳ حمزه سیدالشهدا(ع) و همکاری و مشارکت ناحیه مقاومت بسیج، فرمانداری، شهرداری و سایر مراکز بهداشتی درمانی و خدماتی ارومیه و در سایر شهرستان‌ها با مسئولیت سپاه شهرستانی و با مشارکت دستگاه‌های اجرایی و خدماتی و سایر دستگاه‌های بهداشتی و درمانی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها